برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

ماجرای اتهام مصرف مواد مخدر برای همبازی محمدرضا گلزار در «سلام بمبئی»

منبع
دنياي تصوير
بروزرسانی
ماجرای اتهام مصرف مواد مخدر برای همبازی محمدرضا گلزار در «سلام بمبئی»

دنياي تصوير/ ديا ميرزا، بازيگر سينماي هند که در فيلم  ايراني «سلام بمبئي» نيز نقش آفريني کرده ، تهيه و مصرف مواد مخدر را تکذيب کرد و گفت هيچ اقدام قانوني عليه او صورت نگرفته است.
 
ميرزا مي گويد :«چنين گزارش هاي ناخوشايندي تأثير مستقيمي بر شهرت من دارد.»
ديا ميرزا پس از انتشار گزارشي مبني بر اينکه احتمالا براي بازجويي توسط اداره کنترل مواد مخدر فراخوانده خواهد شد ، با شفافيت ارتباط با فروشندگان مواد مخدر را انکار کرده است. وي بيانيه اي را منتشر کرد و گفت که از راه قانوني برخورد خواهد کرد.
 
ديا ميرزا گزارش هايي مبني بر اينکه نام او در تحقيقات اداره کنترل مواد مخدر درباره افراد مصرف کننده  و تامين کننده مواد مخدر در باليوود مطرح شده است ،رد کرد. او گفت که اخبار "غلط" و "بي اساس" نه تنها بر اعتبار او تأثير مي گذارد بلکه از نظر حرفه اي نيز تأثيرگذار است. ميرزا تأکيد کرد که هرگز مواد مخدر ممنوعه را خريداري يا مصرف نکرده است.
 


روز سه شنبه ، در برخي گزارش ها ادعا شده بود که نام ديا در هنگام بازجويي از دست فروشان مواد مخدر مطرح شده و ممکن است وي  براي بازجويي توسط NCB(اداره کنترل مواد مخدر) فرا خوانده شود.
موضوع مصرف مواد مخدر در باليوود در حين تحقيق درباره مرگ سوشانت سينگ راجپوت زير ذره بين قرار گرفته است. دوست او ، ريا چاکرابورتي ، اوايل ماه جاري به جرم تهيه مواد مخدر دستگير شد و در حال حاضر در زندان باي کولا زنداني است.
 
معاون اداره کنترل مواد مخدر گفته بود که ريا قبل از دستگيري در اظهاراتش از سارا علي خان و راکول پريت سينگ(دو بازيگر جوان سينماي هند) نام برد. اين دو نيز به زودي براي تحقيقات توسط پليس فرا خوانده خواهند شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar