برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تهیه‌کننده «ملاقات با جادوگر»: مردم تشنه تماشای فیلم خوب هستند

منبع
مهر
بروزرسانی
تهیه‌کننده «ملاقات با جادوگر»: مردم تشنه تماشای فیلم خوب هستند

مهر/ حميد اعتباريان تهيه‌کننده سينما درباره پروژه‌هاي سينمايي خود گفت: در حال حاضر در انتظار دريافت پروانه نمايش براي فيلم «ملاقات با جادوگر» به کارگرداني حميد بهراميان هستم تا در صورت مناسب بودن شرايط اين فيلم را اکران کنيم. البته همه چيز بستگي به شرايط روز اکران دارد که چه زماني اين فيلم را روي پرده ببريم.

وي بيان کرد: «ملاقات با جادوگر» مي‌تواند يک فيلم پرمخاطب باشد و همانند «سن پطرزبورگ» از فروش خوبي برخوردار باشد.

اين تهيه‌کننده سينما توضيح داد: در ماه‌هاي اخير به دليل شيوع ويروس کرونا مردم کمتر به سينما رفتند و به همين دليل فيلم‌ها فروش خوبي نداشت، در همين راستا، صبر مي‌کنيم تا اين فيلم سينمايي را در بهترين شرايط اکران کنيم.

وي تاکيد کرد: البته اين را بايد بگويم اگر فيلم خوبي در سينما اکران شود، مي‌تواند فروش مناسبي داشته باشد، اما نبايد انتظار فروش خوب مانند قبل از شيوع ويروس کرونا را داشته باشيم. در واقع مردم تشنه ديدن يک فيلم خوب در سينما هستند اما بايد شرايط را هم در نظر گرفت.

اعتباريان درباره عرضه اينترنتي فيلم هم توضيح داد: در صورت اکران «ملاقات با جادوگر» در سينماها، برنامه‌اي براي اکران آنلاين آن را هم خواهيم داشت.

تهيه‌کننده فيلم سينمايي «سن پطرزبورگ» درباره سرانجام ساخت قسمت دوم اين فيلم هم گفت: من آماده هستم تا فيلم «سن پطرزبورگ ۲» را به سرعت جلوي دوربين ببرم، در حال حاضر منتظر هستم که پيمان قاسم‌خاني فيلمنامه اين پروژه را بنويسد و تاکيد مي‌کنم که دوست ندارم کسي ديگر اين فيلمنامه را بنويسد.

اعتباريان درباره زمان‌بندي تقريبي اين همکاري هم توضيح داد: در گفتگويي که با وي داشتم، قرار شد تا نگارش فيلمنامه «سن پطرزبورگ» را آغاز کند، البته سال گذشته به من گفت که بعد از ساخت «خوب، بد، جلف» فيلمنامه را مي‌نويسد. اما هنوز شرايط براي نگارش فيلمنامه فراهم نشده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar