برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آخرین پیگیری ها از آتش سوزی سالن "هادی حجازی فر"

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آخرین پیگیری ها از آتش سوزی سالن "هادی حجازی فر"

ايسنا/ در حاليکه در چند ماه گذشته تئاتر «هامون» هم مانند اغلب سالن‌هاي خصوصي تئاتر تعطيل بوده است، صبح امروز شنبه 8 آذر ماه، آتش‌سوزي اين سالن تئاتري، خبرساز شد.

بامداد امروز، اين آتش‌سوزي در ساختمان پشتي تئاتر «هامون» رخ داد و از آنجاکه ادامه اين ساختمان، به اين تئاتر مي‌رسد، به ناچار بخشي از سالن «هامون» هم دچار اين حريق شد.

ساختمان کناري تئاتر هامون 

در پي اين آتش‌سوزي اتاق‌هاي گريم اين سالن از بين رفته‌اند و خسارت‌هاي جدي به اين بنا وارد شده است. با اين حال هادي حجازي‌فر، مدير تئاتر «هامون» که تمايلي به گفتگو و ارايه جزييات بيشتر ندارد، در صفحه اينستاگرام خود نوشته است که اين آتش‌سوزي مي‌توانست بدتر از اين باشد.

تئاتر «هامون» پيش‌تر با عنوان تئاتر «باران» به عنوان اولين تئاتر خصوصي در سال‌هاي اخير با مديريت خيام وقار کاشاني و فهيمه امن‌زاده راه اندازي شد.

اين ساختمان که در خيابان فلسطين جنوبي قرار گرفته، از سال 98 با مديريت هادي حجازي‌فر و بعد از يک دوره بازسازي اساسي به عنوان تئاتر «هامون» به کار خود ادامه داد.

نخستين اجرايي که در اين سالن روي صحنه رفت، نمايش پارودي «رومئو و ژوليت» بود، اثري که هادي حجازي‌فر 10 سال پيش در کارگاه نمايش مجموعه تئاتر شهر روي صحنه برد که همان زمان هم با استقبال تماشاگران رو به رو شد.

تئاتر هامون

بهمن سال گذشته اولين جشنواره تئاتر «هامون» همزمان با جشنواره تئاتر فجر برگزار شد و چند روز بعد از برگزاري اين جشنواره و به دنبال همه‌گيري کرونا، اين سالن هم از اسفند سال گذشته به حالت تعطيل درآمده و در اين مدت هيچ فعاليتي نداشته است.

هادي حجازي‌فر در اين مدت فعاليت اين سالن تلاش کرد از گروه‌هاي جوان حمايت کند و خودش نيز گاهي در جايگاه تهيه‌کننده اين نمايش‌ها قرار گرفت.

تئاتر هامون

  

  

  

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar