برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
سینما و چهره ها

چهره ها/ پُست اینستاگرامی امیرمهدی ژوله درباره آشتی با تلویزیون

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
چهره ها/ پُست اینستاگرامی امیرمهدی ژوله درباره آشتی با تلویزیون

آخرين خبر/ اميرمهدي ژوله در يادداشتي در صفحه شخصي اش نوشت:

تلويزيون خونه من بوده.خونه بهترين خاطرات من.چه اون روزي که برره و مرد هزارچهره و در حاشيه و ...براش مينوشتيم،چه اون روزايي که دورهمي و ديوار به ديوار بازي ميکردم و چه خندوانه و استنداپ و اون مهر تکرار نشدني که از شما گرفتم.
رابطه ما و تلويزيون در دوره اي پر از دلخوري و گلايه و ناراحتي شد .که قطعا بخشي از اون به خاطر بعضي بي توجهي ها يا قصور من بوده .حالا قراره به جاي تکرار اون روزها و اتفاقات تلخ باز هم با هم کار کنيم.براي شايد لبخندي که گوشه صورتي خسته از اين دوران بنشونيم.
و حالا «چوب خط» به کارگرداني حميد بهراميان و تهيه کنندگي منصور سهراب پور که از نيمه دوم اسفند ماه از شبکه سوم سيما پخش ميشه.

الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعي، محمود جعفري، اميرمهدي ژوله، بهار کاتوزي، محمدجواد جعفرپور، اميرعباس نورزايي و (با حضور) اميرنوري، محمدرضا چلنگر، رضا ناجي، کريم قرباني، نازنين کيواني، افشين آقايي، گلشيد بحرايي، مونا کرمي، بهناز بستان‌دوست و (باهنرمندي) عليرضا خمسه، اکبر عبدي و مينا جعفرزاده بازيگراني هستند که در «چوب خط» به ايفاي نقش مي‌پردازند. ظرف روزهاي آتي يک بازيگر مطرح ديگر نيز به سريال اضافه خواهد شد.


عکاس: افشين آقايي

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره