برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گفتگو با «آنا دی آرماس» به بهانه بازی در فیلم تازه جیمز باند

منبع
دنياي تصوير
بروزرسانی
گفتگو با «آنا دی آرماس» به بهانه بازی در فیلم تازه جیمز باند

دنياي تصوير/ بازي در فيلم هاي اکشن کار سختي است ، بازيگراني مانند آنا دي آرماس براي اجراي متقاعدکننده سکانس‌هاي اکشن نياز به يک دوره آموزشي فشرده دارند. وقتي نوبت به تيراندازي و لگد زدن مي رسد ، مطمئناً فيلم «زماني براي مردن نيست» براي بازيگر زن «چاقوهاي آخته» تمرين زيادي مي‌طلبيده . آنا دي آرماس در فيلم جديد جيمزباند نقش شخصيتي به نام پالوما را دارد.
او در مصاحبه با مجله وگ چاپ انگلستان درباره ايفاي نقش‌هاي اکشن چنين  توضيح مي‌دهد:«من بايد براي اين فيلم اکشن آماده باشم که با کار فيزيکي ، تمرينات و طراحي حرکت بسيار سختي روبرو هستم. من اين کار را از ساعت 9 صبح تا 2 بعدازظهر انجام مي دهم و سپس استراحت مي کنم - و سپس آخر هفته ها به ميدان تيراندازي مي روم و تيراندازي راتمرين مي کنم که بايد در فيلم انجام بدهم .آموزش استفاده از چاقو هم دارم که  لذت مي برم- اين بخشي از هيجان يک پروژه جديد و بازي در نقشي است که قبلاً انجام نداده ام.»

 در «مردخاکستري» که فيلمي به سبک و سياق جيمزباند است دي آرماس نقشي اکشن کنار رايان گاسلينگ و کريس ايوانز ايفا خواهد کرد. «مردخاکستري» را کمپاني نت‌فليکس تهيه مي‌کند.

فيلم «زماني براي مردن نيست» قرار است هشتم اکتبر در سالن هاي سينما به نمايش عمومي درآيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره