logo
جذاب ترین هابرگزیده
سینما و چهره ها

«حامد بهداد» به دوران اوج خود در بازیگری بازگشته است

منبع
ميزان
بروزرسانی
«حامد بهداد» به دوران اوج خود در بازیگری بازگشته است

ميزان/ بازيگر سريال «مي‌خواهم زنده بمانم» گفت: شهرام شاه حسيني در انتخاب بازيگر و هدايت آنها شاهکار به خرج داده است، او به نوعي در باغ بزرگي از بهترين بازيگران بود و توانست با دست چين کردن و کنار هم گذاشتن بهترين ها اين اثر را خلق کند.
عزت‌الله مهرآوران پيرامون فعاليت‌هاي خود در عرصه بازيگري گفت: در حال حاضر مشغول بازي در سريال «ميخواهم زنده بمانم» هستم، گروه سازنده اين سريال همچنان مشغول کار بر روي قسمت‌هاي پاياني اثر است.
وي در همين راستا ادامه داد: نزديک به پانزده قسمت از فيلمبرداري سريال باقي مانده است و به احتمال فراوان توليد آن تا اواسط بهار سال آينده به طول خواهد انجاميد. 
بازيگر سريال «مي‌خواهم زنده بمانم» درباره ساير فعاليت‌هاي خود تاکيد کرد: علاوه بر سريال «مي‌خواهم زنده بمانم»، به تازگي براي بازي به سريال تلويزيوني «خودخواسته» به کارگرداني «عليرضا بذرافشان» پيوسته ام، البته اين سريال در ابتداي راه خود قرار دارد و به تازگي نزديک به چهار جلسه از فيلمبرداري آن گذشته است. 
 «خودخواسته» از لحاظ داستان و محتوا بسيار تازه است و اميد دارم که با توجه به توليد مسنجم و گروه خوبش بتواند به عنوان يکي از آثار خوب سال آتي معرفي شود. اين سريال براي پخش از شبکه اول سيما آماده مي شود. سوژه خودحواسته بسيار تازه و نوين است و مخاطب به خوبي آن را دنبال خواهد کرد. 
اين بازيگر پيشکسوت سينما و تلويزيون درباره موفقيت سريال «مي‌خواهم زنده بمانم» در دو قسمت ابتدايي خود اظهار کرد: از نظر من دليل اصلي اينکه چنين استقبال بي نظيري از سريال شده داستان آن است، اين اثر و داستانش تلفيقي از معما و روايتي عاشقانه است، مخاطب دوست دارد که در چنين داستانهايي معما را حل کرده و در کنار آن داستان عاشقانه افراد را نيز دنبال کند.

وي در همين رابطه اضافه کرد: محوريت قرار دادن خانواده در سريال «مي خواهم زنده بمانم» يکي ديگر از نقاط مثبت اثر است، اين سريال توانسته با همين محوريت خانواده هاي ايراني را به خود جذب نمايد.
مهرآوران گروه بازيگران سريال «مي خواهم زنده بمانم» را بي نظير خواند و اضافه کرد: شهرام شاه حسيني در انتخاب بازيگر و هدايت آنها شاهکار به خرج داده است، او به نوعي در باغ بزرگي از بهترين بازيگران بود و توانست با دست چين کردن و کنار هم گذاشتن بهترين ها اين اثر را خلق کند. شاه حسيني در انتخاب بازيگران خود بسيار هوشمند عمل کرده و همه بازيگران در راستاي نقش خود پيش مي رود. 
وي با تمجيد از بازي «حامد بهداد» در سريال «مي خواهم زنده بمانم» ادامه داد: بهداد در اين سريال بي نظير و متفاوت و نقش به شدت سختي را بازي کرده است، اين سريال بازگشت بهداد به دوران اوجي بازيگري اش است، وي تلفيقي از شور و بلوغ را در اين کاراکتر ايجاد کرده است، علاوه بر بهداد مهران احمدي و ساير بازيگران هم بهترين خود را ارائه داده اند. 
اين بازيگر سينما در همين رابطه خاطرنشان کرد: تنها دو قسمت از سريال «مي خواهم زنده بمانم» پخش شده و مخاطب فراواني را به خود جذب کرده است، با توجه به آنچه در پروسه توليد ديده م اين سريال در ادامه به شدت جذابتر شده و مخاطبانش بيشتر هم خواهند شد. به عنوان بازيگر عقيده دارم که اثر جذابيت هاي فراواني دارد و من به همين دليل آن را دوست دارم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar