برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جزییاتی تازه از تولید سریال «انگل»

منبع
مهر
بروزرسانی
جزییاتی تازه از تولید سریال «انگل»
مهر/آدام مک‌کي گفته است سريال جديدي که با اقتباس از فيلم تحسين شده «انگل» يا «پارازيت» ساخته مي‌شود، بازسازي همان فيلم نخواهد بود.

 آدام مک‌کي گفته است سريال «انگل» داستاني اوريجينال و جديد دارد که در همان دنياي فيلم رخ مي‌دهد.

اندکي پيش از آنکه «انگل» موفق شود با کسب جوايز اسکار بهترين فيلم، بهترين کارگرداني، بهترين فيلم خارجي و بهترين فيلمنامه غيراقتباسي تاريخ‌سازي کند، بونگ‌جون هو با آدام مک‌کي همراه شد تا اقتباسي تلويزيوني براي اچ‌بي‌او بر مبناي اين فيلم بسازد.

مک‌کي که براي سريال «وراثت» با اچ‌بي‌او همکاري کرده و جايزه امي را از آن خود ساخته بود، به‌تازگي گفته است سريال «انگل» با سرعت تمام دارد جلو مي‌رود.

اين کارگردان و نويسنده گفته است نويسندگان انتخاب شده‌اند و به اتفاق بونگ طرح کلي سريال را در قرنطينه خلق کرده‌اند.

مک‌کي سازنده فيلم‌هايي چون «کمبود بزرگ»، «معاون» و «بالا را نگاه نکن» تاکيد کرده که سريال «انگل» بازسازي نسخه سينمايي نيست و افزوده است: گاهي در زندگي اکازيوني پيش مي‌آيد و براي من همکاري با بونگ جون هو حقيقتاً يک افتخار و شانسي است که نصيب من شده است.

بونگ ژانويه سال ۲۰۲۰ گفته بود مي‌خواهد نسخه تلويزيوني «انگل» را بسازد زيرا ايده‌هاي بسيار زيادي داشت که در قالب فيلم دو ساعت و نيمه «انگل» جايي نيافتند. وي گفته بود: هدفم اين است که با همه اين ايده‌ها يک سريال شش ساعته بسازم.

بونگ همان زمان در حالي که عناصر اصلي را افشا نکرد، گفته بود براي مثال وقتي خدمتکار اصلي داستان که لي جونگ ايون نقشش را بازي کرد شب به خانه بازگشت، صورتش آسيب ديده بود و حتي در حالي که همسرش از او در اين باره پرسيده بود، او جوابي نداد اما من براي اين موضوع داستاني دارم و همچنين از اينکه او چطور از وجود پناهگاه مطلع شد. اينکه او چه ارتباطي با معمار پناهگاه داشته و خيلي چيزهاي ديگر در دل داستان نهفته است که من همه را با خودم نگه داشته‌ام تا بتوانم جايي ديگر آنها را روايت کنم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar