برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
سینما و چهره ها

ماجرای یک مدل روس که ماه ها در یک مسابقه تلویزیونی چینی گیر افتاده بود

منبع
روزياتو
بروزرسانی
ماجرای یک مدل روس که ماه ها در یک مسابقه تلویزیونی چینی گیر افتاده بود

روزياتو/ يک مدل روس که در يک رياليتي شوي چيني گير افتاده بود بالاخره پس از ماه ها خودتخريبي از اين برنامه حذف شد.
ولاديسلاف ايوانف ۲۷ ساله که اهل شهر ولادي وستوک ِ روسيه است، بر حسب تصادف به ستاره ي يک برنامه ي تلويزيوني چيني بدل شده بود. او بر خلاف ميلش وارد يک مسابقه ي تلويزيوني شد که در آن شرکت کنندگان براي تشکيل يک گروه موسيقي پسرانه با يکديگر رقابت مي کنند.
پس از سه ماه انجام اجراهاي متوالي آن هم با بي علاقگي، ايوانف – که بيشتر با نام هنري اش للوش شناخته مي شود –در مرحله ي نهايي مسابقه رأي نياورد و بالاخره اجازه ي ترک مسابقه را يافت.
ايوانف نه به طور رسمي براي شرکت در مسابقه تست داده بود و نه قصد شرکت در آن را داشت.
او ابتدا به عنوان مترجم استخدام شده بود تا به دو شرکت کننده ي ژاپني برنامه کمک کند، اما توجه سازندگان مسابقه به او جلب شد و آن ها که تصور مي کردند او هم يکي از شرکت کنندگان برنامه است، از ايوانف خواستند تا در مسابقه ثبت نام کند.
ايوانف در اينباره مي گويد: «کارگردان ديد که به زبان چيني ماندارين تسلط دارم و به نظرش خوش قيافه آمدم. به همين خاطر از من پرسيد که مايل هستم شانسم را امتحان کنم و سبک زندگي جديدي را تجربه کنم.»
«هر روز رقص و آواز بود و واقعاً خسته ام و حالا ديگر از تصميمم پشيمانم.»
در ويدئوهايي که پيش تر از اين برنامه منتشر شده بود، ايوانف مي گويد: «اميدوارم داورها از من حمايت نکنند. با آنکه همه دل شان مي خواهد نمره ي A بگيرند، من نمره ي F مي خواهم، چون به معناي آزادي است. من مي خواهم به خانه برگردم.»


اما اين گونه نشد و اتفاق ديگري رخ داد. طرفداران چيني از قرار معلوم شيفته ي همين مهم نبودن مسابقه براي او شده بودند و دائم به او رأي مي دادند تا در برنامه باقي بماند.
ايوانف در مرحله ي دوم رده بندي برنامه گفته بود: «طبق قوانين برنامه، من امروز برنده شدم. اما از نظر خودم دوباره باخته ام. من دلم نمي خواهد در اين گروه باشم. آرزوي من طراحي کردن، لذت بردن از آزادي و انجام کار مدلينگ است.»


در کمال تعجب، طرفداران جديد ايوانف شيفته ي اجراي ملال آور و نامناسب او از يک آهنگ رپ روسي شدند.
از آنجايي که روال اين برنامه تلويزيوني به گونه اي است که شرکت کنندگان در مدت حضور در مسابقه تحت کنترل هستند، تصاوير مربوط به ايوانف شبکه اجتماعي چيني ويبو را پر کرد. اين تصاوير ايوانف را در حالي نشان مي داد که از پنجره به بيرون خيره شده بود و مشتاقانه انتظار آزادي اش را مي کشيد و يا هر بار که به حذف از مسابقه نزديک مي شد با خوشحالي لبخند مي زد.
طرفداران ايوانف حتي يکديگر را تشويق به رأي دادن مي کردند و برخي نيز حتي بيلبوردهايي جلوي مراکز خريد اجاره کرده بودند تا مردم را تشويق به حمايت از او کنند.


آرزوي ايوانف بعد از ۳ ماه رقابت بالاخره به حقيقت پيوست. او دو هفته قبل بعد از آنکه بار ديگر از طرفدارانش خواست به او کمک کنند از تشکيل يک گروه موسيقي پسرانه ي چيني خلاصي يابد، از مسابقه حذف شد.
او پيش از برگزاري مرحله ي نهايي مسابقه به طرفدارانش گفت: «اين برنامه که تمام شود بيشتر خواهم خنديد. حالا که اينجا هستم دل و دماغ خنديدن ندارم.»
او پس از حذفش از مسابقه به ۱/۵ ميليون دنبال کننده ي خود در صفحه اش در شبکه اجتماعي چيني ويبو گفت: «از همه ي شما به خاطر حمايت تان متشکرم. بالاخره کارم تمام شد.»

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar