logo
جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

این فیلم ترسناک سینمای آمریکا را تسخیر کرد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
این فیلم ترسناک سینمای آمریکا را تسخیر کرد

باشگاه خبرنگاران/ طبق پيش‌بيني‌ها اثر جديد ام نايت شيامالان به نام «پير» صدرنشين اين هفته گيشه آمريکا خواهد شد.

در چند هفته اخير در سينماي هاليوود به طور مرتب فيلم‌هايي در ژانرهاي مختلف اکران شده اند و در اين هفته نيز فيلم سينمايي «پير» به کارگرداني ام نايت شيامالان در آمريکا اکران شده و با استفبال روبرو شده است. اين فيلم در افتتاحيه روز پنجشنبه ۱.۵ ميليون دلار فروخته است.

«پير» که ۱۸ ميليون دلار هزينه توليد ساخته است اثر جديد دلهره آور شيامالان است که بر اساس رمان گرافيکي قلعه شن ساخته پير اسکار لوي و فردريک پيترز ساخته شده‌است. هم فيلم و هم رمان در مورد گروهي از گردشگران است که به ساحلي رازآلود مي‌رسند. اين ساحل باعث مي‌شود که سن آن‌ها به سرعت افزايش پيدا کند. انتظار مي‌رود فيلم «پير» تا روز جمعه ۶.۵ ميليون دلار و تا پايان هفته به فروش ۱۵ ميليون دلاري برسد.

اگر اين پيش‌بيني‌ها درست باشند، اثري از ام نايت شيامالان براي ششمين بار در هفته اول اکران جايگاه نخست گيشه را تصاحب مي‌کند. پيش از اين فيلم‌هاي او به نام‌هاي «حس ششم»، «نشانه ها»، «روستا»، «شکافته» و «شيشه» در هفته اول صدرنشين گيشه شده بودند. البته بايد متذکر شد در گيشه‌اي که مملو از فيلم‌هاي بِرند و شناخته شده است، «پير» يک اثر نو و اورجينال است. البته فروش اين فيلم کمترين فروش افتتاحيه در بين آثار شيامالان خواهد بود. فيلم ديگري از او در سال ۲۰۰۶، ۱۸ ميليون دلار فروخته بود.

فيلم سينمايي «چشمان مار» هم انتظار مي‌رود با فروش ۵ ميليون دلاري در روز جمعه تا پايان هفته به ۱۲.۵ ميليون دلار برسد و جايگاه دوم را تصاحب کند. انتظار مي‌رود فيلم ابرقهرماني «بيوه سياه» هم در هفته سوم کاهش فروش ۶۰ درصدي داشته باشد و با ۱۰ ميليون دلار به رتبه سوم برسد. اين در حالي است که «هرج و مرج فضايي ۲»، صدرنشين هفته گذشته آمريکا به نظر مي‌رسد به رتبه‌هاي پايين‌تر اين هفته سقوط کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره