برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چالش اکران آنلاین برای «دیزنی»

منبع
مهر
بروزرسانی
چالش اکران آنلاین برای «دیزنی»

مهر/ اسکارلت جوهانسون که بيش از يک دهه است در نقش «بيوه سياه» در دنياي سينمايي مارول جلوي دوربين رفته است، در اقدامي غيرمنتظره از ديزني شکايت کرد.

وي ادعا کرده که طبق قراردادش با ديزني فيلم «بيوه سياه» بايد تنها در سينما اکران مي‌شد و نمايش هم‌زمان فيلم به صورت آنلاين در «ديزني+» موجب شده تا فروش فيلم در سينما کاهش يابد و دريافتي وي نيز کم شود.

در حالي که وي شکايت خود را ديروز پنجشنبه تسليم دادگاه کرده، ديزني بلافاصله اين رفتار را غمگين‌کننده خواند و وي را براي اين شکايت سرزنش کرد و گفت اين رفتار نشان‌دهنده بي‌توجهي اين بازيگر به روند ترسناک و طولاني مدت بيماري کرونا بر بازار جهاني است.

جوهانسون در شکايت خود تاکيد کرده که ديزني به عمد و بي‌دليل موجه موجب نقض قرارداد مارول شده و افزوده است با اين کار وي نتوانسته سود کامل قراردادش را دريافت کند.

«بيوه سياه» نهمين و آخرين فيلمي است که جوهانسون براي مارول بازي کرده است و ديزني در بيانه غيرمعمول خود تاکيد کرده که اين بازيگر قبلاً ۲۰ ميليون دلار براي ايفاي اين نقش دريافت کرده و اکران فيلم به صورت آنلاين موجب شده وي سهم ديگري هم از اين بابت داشته باشد.

ديزني توضيحي درباره اينکه آيا درصدد مذاکره مجدد با جوهانسون است يا خير ارايه نکرده اما وکلاي جوهانسون گفته‌اند سعي کرده‌اند در مورد شرايط قرارداد دوباره مذاکره کنند.

«بيوه سياه» در آمريکا ۸۰ ميليون دلار، در بازارهاي بين‌المللي ۷۸ ميليون دلار و در ديزني+ ۶۰ ميليون دلار فروخته است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar