برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

درخشش یک دهه هفتادی در جشنواره چهلم

منبع
سينما نوين
بروزرسانی
درخشش یک دهه هفتادی در جشنواره چهلم

سینما نوین/ حتما در چند روز اخیر نام فیلم «علف‌زار» را زیاد شنیده‌اید. فیلمی به کارگردانی کاظم دانشی؛ یک جوان دهه هفتادی که در اولین تجربه فیلمسازی اش در جشنواره فیلم فجر امسال توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.
سوژه ای که کاظم دانشی آن را جلوی دوربین برده، بی شک یک جسارت محض بوده است؛ آنکه در ایران فیلمی با سوژه‌ای ملتهب جلوی دوربین برود. فارغ از تمامی مسائل ممیزی که به این فیلم وارد شد، «علف‌زار» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان توانست در جشنواره امسال روی پرده برود.
این فیلم با نمایش در روز دوم جشنواره فجر، توانست نظرات بسیاری از منتقدان و خبرنگاران را به خود جلب کند و به گونه‌ای «علف‌زار» را به یکی از پربحث‌ترین فیلم‌های این دوره جشنواره فجر تبدیل کند. درست مثل «ابد و یک روز» که سال ۹۴ با کارگردان ۲۸ ساله‌اش توانست جوایز بسیاری را به خود اختصاص دهد.
حال با جرئت می‌توان گفت که هر اتفاقی برای «علف‌زار» در اختتامیه جشنواره فیلم فجر رخ دهد، این فیلم جریان و فرهنگ سازی خود را در جامعه انجام خواهد داد و باید به جسارت کارگردان جوانش آفرین گفت؛ فیلمی که به گفته کارگردان و تهیه‌کننده‌اش می‌تواند از وقوع جرم جلوگیری کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره