برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

پاسخ ایرج طهماسب به خط‌ونشان تلویزیون برای «مهمونی»

منبع
فيلم نيوز
بروزرسانی
پاسخ ایرج طهماسب به خط‌ونشان تلویزیون برای «مهمونی»

فیلم نیوز/ انتشار دو استوری با محتوایی یکسان توسط ایرج طهماسب با تصاویری از کلاه‌قرمزی و بچه درباره از دست دادن آنچه به آن دل می‌بندیم، چند روزی است با واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی روبه‌رو شده. اکثر مخاطبان معتقدند این استوری‌ها، واکنش طهماسب به انتشار خبرهایی از سوی صداوسیما درباره پخش «مهمونی» اشاره دارد.
ایرج طهماسب چند روز پیش تصویری از خودش کنار کلاه‌قرمزی استوری کرد و نوشت: «وقتی به یک چیزی، شخصی، یا کاری دل می‌بندید، حواستان باشد که ممکن است آن را از شما بگیرند.»
بعد از این، در استوری دیگری تصویری از خودش به همراه بچه را مجددا با همین جمله نشر داد.برخی رسانه‌ها و صفحه‌های اینستاگرامی، این استوری‌ها را واکنش‌هایی عاطفی از سوی طهماسب نسبت به شخصیت‌های عروسکی محبوبش دانستند و آنها را نشر دادند.
آنچه بیش از همه اهمیت دارد این است که طهماسب این استوری‌ها را بعد از شائبه بازگشت او به تلویزیون و انتشار خبری درباره پخش «مهمونی» از شبکه نسیم منتشر کرده و همین امر باعث شده برخی آن را واکنش طهماسب نسبت به تلویزیون بدانند.
طهماسب بعد از قطع همکاری با تلویزیون دیگر هیچ‌وقت نتوانست با کلاه‌قرمزی و عروسک‌های محبوب قبلی برنامه بسازد و انتشار استوری اول و اشاره او به از دست دادن آنچه به آن دل بسته‌ بوده، در همین راستاست.
بعد از اظهارنظر مدیران تلویزیون درباره پخش «مهمونی» از شبکه نسیم و شائبه‌‌ای که ایجاد شد، همه منتظر بودیم ببینیم واکنش طهماسب چه خواهد بود. او مستقیم موضعی نگرفت اما حالا به نظر می‌رسد انتشار این استوری‌ها یک جورهایی در پاسخ به آن مطالب باشد. درواقع طهماسب قصد داشته با یادآوری آنچه بر سر «کلاه قرمزی» آمده، تاکید کند که تلویزیون برای «مهمونی» هم خط‌ونشان کشیده است.

برخی مخاطبان از طهماسب خواسته‌اند تحت هیچ شرایطی به این همکاری تن ندهد و در صورتی که پای مهمونی به تلویزیون برسد، دیگر صاحب آن نخواهد بود و مجددا باید سراغ ساخت شخصیت‌های عروسکی جدیدی برود.
«مهمونی» از نوروز 1401 ساخته شد و درحال حاضر به فصل دوم رسیده است. قسمت 25 این فصل چهارشنبه 22 شهریور منتشر شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره