برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

اخباری از چهره ها در روزی که گذشت

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
اخباری از چهره ها در روزی که گذشت

آخرین خبر/ چهره ها و خبر هایشان در روزی که گذشت 
سعید آقاخانی فصل پنجم «نون خ» را ویژه نوروز و رمضان 1403 تولید خواهد کرد. مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال در گفت‌وگو با مهر توضیح داده است که بخشی از قصه این فصل در سیستان و بلوچستان می‌گذرد و علاوه بر کُردها، به قومیت‌های دیگر نیز پرداخته خواهد شد.
  
شبنم مقدمی تکرار سریال «هفت سنگ» ساخته علیرضا بذرافشان را در نوبت پخش دارد. این مجموعه از دوشنبه هفته آینده ساعت 18 روی آنتن می‌رود. «هفت سنگ» اولین‌بار رمضان 93 پخش شد و به دلیل کپی‌برداری از سریال آمریکایی «خانواده مدرن»، حاشیه‌هایی داشت.
  
مهران احمدی در فیلم «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا ایفای نقش می‌کند. این فیلم محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج، قصه‌ای خانوادگی را روایت می‌کند. مهران احمدی به تازگی در فیلم کمدی «به خاطر یک مشت دلار» ساخته حمید بهرامیان نیز بازی کرده است.


ریما رامین‌فر همزمان با دو فیلم در سینما و سینمای آنلاین دیده می‌شود. او مدتی ا‌ست که کمدی «هتل» را در حال اکران دارد و از فرداشب با فیلم عاشقانه «ملاقات خصوصی» به سینمای آنلاین می‌آید. این بازیگر آذرماه نیز با کمدی «ویلای ساحلی» در سینما حضور خواهد داشت.
 
امیر کربلایی‌زاده از 10 آبان‌ برای اجرای نمایش «شام خداحافظی» به کارگردانی شیماه خاسب به روی صحنه خواهد رفت و در این تئاتر با امیر غفارمنش و جوانه دلشاد همبازی می‌شود. اجرای «شام خداحافظی» نوشته ماتیو دولاپورت، تا 30 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar