برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

نگاهی به بازی شبنم مقدمی در «شبی که ماه کامل شد»

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ «شبی که ماه کامل شد» یکی از مهم‌ترین فیلم‌ های کارنامه نرگس آبیار است و یکی از مهمترین دلایل موفقیت آن بازی قدرتمند بازیگران آن برمی‌گردد. در جشنواره سی‌ و هفتم فیلم فجر، چهار بازیگر این فیلم نامزد سیمرغ شدند و سه تا از آنها سیمرغ گرفتند. شبنم مقدمی یکی از بهترین بازی‌هایش را در این فیلم به نمایش گذاشت.

درباره نقش: شبنم مقدمی در این فیلم نقش عصمت منصوری مادر فائزه منصوری همسر عبدالحمید ریگی برادر عبدالمالک ریگی را داشت که دو فرزندش شهاب و فائزه را در وقایع مرتبط با گروه ریگی از دست داد. ابتدای فیلم او را به عنوان زنی وابسته به فرزندانش می‌شناسیم، مادری که حاضر نیست دخترش از مقابل چشمش دور شود و در شهری دیگر زندگی کند. وقتی هم متوجه می‌شود که فائزه می‌خواهد همراه همسرش به پاکستان برود تمام تلاشش را می‌کند که جلوی او را بگیرد. نهایتا اما در موقعیتی قرار می‌گیرد که مرگ فرزندانش را به فجیع‌ ترین شکل مقابل چشمانش می‌بیند.

ویژگی بازی: شبنم مقدمی در «شبی که ماه کامل شد» سخت‌ترین بازی کارنامه‌اش را به نمایش گذاشت. او از یک طرف تسلط زیادی روی لهجه داشته و از سوی دیگر باید سعی می‌کرده خودش را در جایگاه مادری که قرار است چنین قساوت‌هایی را درباره فرزندانش تحمل کند، بپذیرد. از آنجایی که می‌دانسته در حال ایفای نقشی واقعی است، میزان سختی کار بالاتر هم رفته است. خودش در مصاحبه‌ای گفته است برای این نقش به لحاظ روانی بسیار آسیب دیده، تا مدت‌ها دچار کابوس‌های مختلف می‌شده و به مرز افسردگی رسیده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره