برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

نیمه اول جشنواره فجر؛ «مجنون» صدرنشین ارزش‌گذاری منتقدان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نیمه اول جشنواره فجر؛ «مجنون» صدرنشین ارزش‌گذاری منتقدان

ایرنا/ از میان ۲۳ فیلم اکران شده در ۶ روز نخست چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، فیلم «مجنون» به کارگردانی مهدی شامحمدی با دریافت میانگین ۳.۱ ستاره از منتقدان سینما در رتبه نخست ارزش‌گذاری نظرسنجی قرار گرفته است.

چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از نیمه عبور کرده و تا پرواز سیمرغ‌ها فقط ۵ روز باقیمانده است، شاید برای اینکه بگوییم کدام فیلم از نگاه منتقدان سینما بیشترین ستاره را دریافت کرده است کمی زود باشد، تا امروز چهارشنبه - ۱۸ بهمن- ۲۳ فیلم در بخش مسابقه در خانه جشنواره (برج میلاد) برای اهالی رسانه و سینما اکران شده و ۱۰ فیلم منتظر اکران هستند.


مجنون در صدر، تمساح‌خونی در جایگاه دوم
براساس تحلیل نظرسنجی‌ها، از میان ۲۳ فیلم اکران شده در ۶ روز نخست جشنواره فیلم فجر، فیلم مجنون به کارگردانی مهدی شامحمدی با دریافت میانگین ۳.۱ ستاره از منتقدان سینما در رتبه نخست ارزش‌گذاری نظرسنجی که ایرنا به صورت روزانه انجام داده، قرار گرفته است.
در این ارزش‌گذاری فیلم تمساح خونی ساخته جوادعزتی با میانگین ۳ ستاره در رقابتی نزدیک با مجنون در جایگاه دوم و بعد از آن فیلم آپاراتچی به کارگردانی قربانعلی طاهرفر با ثبت میانگین ۲.۷ ستاره در جایگاه سوم این ارزشگذاری قرار دارند.

رده بندی چهارم تا هفتم در ۶ روز جشنواره
فیلم‌های قلب رقه ساخته خیرالله تقیانی‌پور با ۲.۵ ستاره، بی بدن به کارگردانی مرتضی حسینعلی‌زاده با ۲.۲۸ ستاره و صبحانه با زرافه‌ها ساخته سروش صحت ۲.۲۲ ستاره و آغوش باز به کارگردانی بهروز شعیبی با ۲.۱۷ ستاره در ردیف چهارم تا هفتم این رده بندی قرار دارند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar