برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
آشپزی من

طرز تهيه چيز کيک يلدايي

منبع
بيتوته
بروزرسانی
طرز تهيه چيز کيک يلدايي

بيتوته/ مواد لازم براي چيز کيک يلدايي :
دنت وانيلي 7 عدد 
پنير خامه اي 1/5 بسته 
خامه 3 قاشق غذاخوري 
پودر ژله (ليمو،آلوئه ورا،انار) از هر کدام 1 بسته 
 بيسکوئيت کرمدار شکلاتي2 بسته 

بيسکوئيت سبوس دار نصف بسته 
کره 125 گرم 
شکلات چيپسي به مقدار لازم 

طرز تهيه چيز کيک يلدايي :
ابتدا کف قالب کمربندي را چرب کنيد و داخل فريزر قرار بدهيد، سپس بيسکوئيت ها را خرد کنيد و داخل خرد کن يا غذا ساز بريزيد و پودر کنيد. کره را روي حرارت آب کنيد و به آن اضافه کنيد. و مخلوط کنيد سپس بيسکوئيت ها را کف قالب بريزيد و با ليسک بخش کنيد سپس با کف ليوان آن را پرس کنيد.
در يک کاسه ي بزرگ پنير خامه اي را با همزن بزنيد تا باز شود و دنت ها را به آن اضافه کنيد کاملا با همزن بزنيد تا مخلوط شوند سپس خامه را اضافه کنيد و باز هم بزنيد هر کدام از پودرهاي ژله را در دوسوم ليوان آبجوش حل کنيد و روي بخار کتري قرار بدهيد تا شفاف شوند، حالا مايه دسر را به سه کاسه تقسيم کنيد، به طوري که يکي از قسمت ها کمي بيشتر از دو قسمت ديگر باشد.
به قسمت بيشتر ژله ي انار را اضافه کنيد و در صورت تمايل کمي رنگ قرمز به آن اضافه کنيد و به کاسه ي دوم ژله ي ليمو و کمي رنگ سبز و به کاسه ي سوم ژله ي آلوئه ورا و کاملا هر کدام را با ليسک جداگانه هم بزنيد تا يک دست شوند.
اکنون در قالب روي بيسکوئيت ها ابتدا ژله ي سبز را بريزيد، سپس از قسمت مرکز مايه ي سفيد را بريزيد و بعد از مرکز قسمت سفيد مايه ي قرمز را بريزيد. در اين مرحله مي توانيد از شکلات هاي چيپسي به عنوان هسته ي هندوانه روي قسمت قرمز بريزيد. سپس قالب را چند ساعت داخل يخچال قرار بدهيد تا کاملا ببندد، سپس از يخچال خارج کنيد و آن را به آرامي از قالب جدا کنيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره