برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آموزش پخت برنج در کمترين زمان در مايکروفر

منبع
مجله دلگرم
بروزرسانی
آموزش پخت برنج در کمترين زمان در مايکروفر

مجله دلگرم/ در اين بخش طرز تهيه برنج با مايکروفر را براي شما آماده کرده ايم، اميدواريم که مورد توجه شما قرار گيرد.
 پخت برنج در مايکروفر بسيار ساده و سريع است که البته طعم غذا نيز از بين نمي‌رود. اگر در منزلتان ماکروويو داريد، اما نمي‌دانيد چگونه از آن براي پخت برنج استفاده کنيد، يک آموزش ساده، آسان و در يک کلام سه سوته برايتان تدارک ديده‌ايم که مي‌توانيد در ادامه از چند و چونش آگاه شويد. با ماهمراه شويد.

 
آشنايي با طرز پخت برنج با مايکروفر

نحوه پخت برنج در مايکروفر بسيار ساده است. مايکروفر وسيله مناسبي براي اين کار است. علاوه بر گرم کردن غذا در مايکروفر مي‌توان انواع غذا را ه به راحتي در آن پخت.

نحوه پخت برنج در مايکروفر

ظرف مناسب را آماده کنيد
ظرف را آماده کنيد. ۳ فنجان (۷۱۰ ميلي ليتر) آب و ۱ قاشق غذاخوري (۱۵ ميلي ليتر) روغن را درون ظرف مناسب مايکروفر ريخته و ظرف را کنار دست خود قرار دهيد.

اگر دوست داشته باشيد مي‌توانيد از تکه‌هاي مرغ هم در اين برنج استفاده کنيد.

برنج را پيمانه کنيد.

۱ فنجان (۲۲۵ گرم) برنج را اندازه گيري کنيد. برنج را درون کاسه ريخته و آن را با آب شستشو دهيد. سپس مقداري آب روي برنج ريخته و در اصطلاح برنج را بخيسانيد.


برنج را در مايکروفر قرار دهيد.

برنج خيسانده شده را درون ظرف مناسبي که آب و روغن ريختيد، بريزيد. ظرف را در مايکروفر قرار دهيد و دستگاه را براي ۱۰ دقيقه با قدرت بالا تنظيم کنيد.

حالا بدون اين که برنج را هم بزنيد درب آن را گذاشته و با قدرت ۵۰ درصد آن را بپزيد.

بعد از اين مدت مايکروفر را خاموش کرده و همين طور اجازه دهيد ظرف برنج درون مايکروفر با درب بسته براي ۱۰ دقيقه باقي بماند. سپس ظرف را خارج کرده و با قاشق برنج را هم بزنيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره