برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
آشپزی من

10 خوراکی اول دنیا برای شکموها

منبع
بروزرسانی
10 خوراکی اول دنیا برای شکموها

آی تایمز/ در این مقاله قصد داریم شما را با خوشمزه ترین خوراکی های دنیا آشنا کنیم . برای شناختن این خوراکی ها با ما همراه باشید.

1.پیتزا 
بی برو برگرد همه می دانیم که خوراکی ای خوشمزه تر و دوستداشتنی تر از پیتزا وجود ندارد. این غذای خوشمزه همیشه و همه جا وجود دارد و شما می توانید حتی آن را در خانه تهیه کنید.


2. ماکارون 

ماکارون یکی از پرفروش ترین شیرینی های فرانسوی می باشد که در رنگ ها و طعم های بسیاری وجود دارد. این خوراکی نیز یکی از خوشمزه ترین های فرانسه می باشد.

3.نودل یونیکورن 

یکی از غذا هایی که در سال گذشته به شدت در اینستا گرام محبوب شد، نودل نیکورن خوشرنگ و خوشمزه بود. این خوراکی عجیب و زیبا به شدت توجه کاربران را به خود جلب کرد و در سر تا سر دنیا طرفداران محبوب خود را پیدا کرد.
هنگامی که شما این خوراکی زیبا را می بینید بیشتر شبیه یک اثر هنری زیبا می باشد تا یک خوراکی خوشمزه. 

4.اکلر  

اکلر نیز از دیگر خوراکی های خوشگل وخوشمزه دنیا می باشد که ریشه آن به فرانسه باز می گردد. این خوراکی خوشمزه و زیبا شامل یک شیرینی پف دار می شود که روی آن را سیلی از شکلات های خوش رنگ می پوشانند و همچنین توت فرنگی که در کنار شکلات ها قرار میگیرد، این خوراکی خوشمزه تر را، زیباتر می کند.
 
5.نان خامه ای 
بیایید به فرانسه برویم. در هیاهوی شهر، در کافه ها نان های خامه ای خوشمزه ای سرو می شود که شما را از هر موجودی بی نیاز می کند . این شیرینی های خوشمزه با تزئینات دلربایی که دارند، شما از هر نوع غم و اندوه رهایی می بخشند. 

6.بستنی ذغالی 
یکی از پر طرفدار ترین بستنی های دنیا بستنی ذغالی می باشد. این بستنی خوشمزه و جذاب، جای بستنی های شکلاتی و دیگر طعم ها را گرفته است وتحولی شگرف در صنعت بستنی ها، به وجود آورده است.

7. شکلات  
شکلات به قدر کافی شناخته شده و معروف هست که نیازی به تعریف نداشته باشد. هر شخصی در هرسنی که باشد از شکلات استقبال خواهد کرد، مگر افراد خیلی کمی که شاید از هر 1000 نفر 10 نفر باشند که شکلات دوست نداشته باشند.

8. چیپس سیب زمینی 
چیپس، یکی از بهترین جلا دهنده های روح و روان در دنیا می باشد. . شما می توانید برای فرار از هر فکری به چیپس خوردن پناه ببرید. زیرا آنقدر صدای دلنشینی دارد که شما را از هرگونه تفکر نابجا رهایی می بخشد. 
چیپس ها طعم و مزه های بسیاری دارند و شما با توجه به سلیقه تان می توانید هر کدام را که دوستدارید، انتخاب کنید.
چه لذت بخش است هنگامی که در حال خرید آنلاین با تلفن همراهتان هستید، یا در حال بازی با دوستان، یا در حال فیلم دیدن و… . در همه این حالت ها، می توانید از وجود چنین خوراکی خوشمزه ای لذت ببرید

9. پودیم 

این دسر بسیار خوشمزه که شباهت بسیار زیادی به کارامل و کسترد دارد یک خوراکی خوشمزه و نرم برزیلی می باشد و شما به راحتی در هر خانه ویا رستوران برزیلی می توانید آن را پیدا کنید.
 
10. شکلات صورتی 

دیگر دوران فرمانروایی شکلات های سیاه و قهوه ای و سفید تمام شده است . حال وقت رونمایی از شکلات صورتی خوشمزه و خوشرنگ می باشد که در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره