برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نحوه پیام دادن شما رازهای زیادی را درباره شخصیت تان فاش می کند

منبع
روزياتو
بروزرسانی
نحوه پیام دادن شما رازهای زیادی را درباره شخصیت تان فاش می کند

روزياتو/ پيام هاي متني با نامه هاي رسمي کاملاً متفاوت هستند و اين فرصت را به ما مي دهند که خود واقعي مان را ابراز کنيم. هيچ قانون مشخصي درباره ي نحوه ي پيام دادن وجود ندارد و به همين دليل هم هست که نحوه ي پيام دادن تان نشان مي دهد که چگونه آدمي هستيد.
در ادامه مي خواهيم ببينيم نحوه پيام دادن ما چه نکاتي را درباره ي شخصيت ما برملا مي کند.

دوست داريد پيام هايتان طولاني باشد


سلام چطوري؟ تبريک ميگم کار جديدتو. خيلي خوشحالم برات. بيا امشب همديگرو ببينيم و جشن بگيريم. خيلي وقته همديگه رو نديديم.
براي شما مهم است که پيام هايتان طولاني باشد چون اين فرصت را به شما مي دهد که بتوانيد افکار و احساسات خود را در آن بگنجانيد. شما شخصيت حساس و متفکري داريد و به کلمات به چشم ابزاري معني دار و قدرتمند نگاه مي کنيد. دوستان تان هم شما را به عنوان انساني مهربان و دلسوز مي شناسند و مطمئن اند که شما هميشه آماده ايد که راهنمايي شان کنيد يا گوش شنواي شان باشيد.

با جملات کوتاه پيام مي دهيد

 – حالت چطوره؟ شنيدم مريض بودي. حالا بهتري؟
– آره
دوستان تان مي دانند شما از آن دست آدم هايي هستيد که با پيام هاي کوتاهي مثل «باشه»، «آره» يا «نه» جواب مي دهيد. حتي اگر ديگران اين شکل از جواب دادن را نشانه ي بي احساس بودن بدانند، شما پاي پيام هايتان مي ايستيد. آن ها مثل خودتان رک و بي پرده اند. شما داستان سرايي نمي کنيد تا چيزي را بهتر نشان دهيد و رک و صادق هستيد، که ويژگي منحصر به فردي هم محسوب مي شود. شما فقط دوست نداريد با کلمات بازي کنيد و هر کسي که نظر يا توصيه ي شما را بخواهد، هميشه حقيقت را مي گوييد.

دوست داريد از ايموجي استفاده کنيد

 – من يه مهموني گرفتم. دوست دارم تو هم باشي.
– عاليه پس قراره کلي خوش بگذرونيم.
خلاصه اش آنکه شما احتمالاً به اصطلاح کشته و مرده ي ايموجي هستيد و اگر مي توانستيد اصلاً از کلمات استفاده نمي کرديد. علت اين مسأله هم آن است که ايموجي ها احساسات و افکار را بهتر منتقل مي کنند. شما خودتان هم مثل اين شکلک هاي بامزه سرشار از احساسات هستيد. وقتي حالتان را مي پرسند قبل از جواب دادن خيلي فکر نمي کنيد. حتي اگر مضطرب، هيجان زده، عصباني يا ناراحت هم باشيد، همه ي اطرافيان تان متوجه حالتان مي شوند.

خيلي محتاطانه پيام مي دهيد

 – ترفيع گرفتم!
– عاليه پس يعني امشب مهموني داريم، هاها
شما طوري پيام مي دهيد که انگار چاره اي نمي بينيد جز اينکه جمله تان با عبارت هاي مثل «هاها» تمام کنيد. اين کار را براي اين مي کنيد که مطمئن نيستيد که طرف مقابل پيام تان را چطور بخواند و چه برداشتي از آن کند. شما از دعوا و درگيري خوش تان نمي آيد و دوست نداريد بي ادب به نظر برسيد، به همين خاطر فکر مي کنيد که بايد از چنين عباراتي استفاده کنيد. شما دوست داريد ديگران از شما راضي باشند و همه ي اطرافيان تان را خوشحال کنيد. ويژگي خيلي خوبي است، اما بايد به فکر حد و مرز خودتان هم باشيد و گاهي هم بايد صادق و رک باشيد و خودتان را پشت عبارت هايي مثل «هاها» پنهان نکنيد.

سرتان شلوغ تر از آن است که بتوانيد جواب پيام ها را بدهيد

 – (2:05 بعد از ظهر) کي وقتت آزاد ميشه؟
– (۹:۴۳ شب) امروز که نه. هنوز سر کارم. خودم زنگ ميزنم بهت.
شما سرتان شلوغ تر از آن است که بتوانيد جواب پيام هايتان را بدهيد و حتي اگر موفق به اين کار هم شويد احتمالاً ديگر خيلي دير شده و حتي دوستان تان هم از دست تان شاکي شده اند. اين يعني شما آدم پرمشغله اي هستيد و کارتان خيلي زياد است. سبک پيام دادن تان هم مؤيد اين نکته است و نشان مي دهد که بايد آرام بگيريد و در آن واحد فقط روي يک کار تمرکز کنيد. شما هنوز دنبال راهي و فرصتي مي گرديد تا در اسرع وقت به پيام هايتان جواب دهيد، به خصوص اگر نفعي برايتان داشته باشد.

پشت سرهم پيام مي دهيد

 سلام هستي؟
يه خبر عالي دارم…
الو
هستي؟
شما دوست داريد دوباره و حتي چندباره به ديگران پيام دهيد، حتي اگر ساعت ها جوابي از طرف مقابل تان نگيريد. اين يعني شما شجاع و بي پروا هستيد و هميشه دنبال چيزي که دوست داريد را مي گيريد. چيزي که شما را خاص مي کنيد اين است که جسور هستيد و از اينکه کنترل زندگي تان را به دست بگيريد ترسي نداريد. با اين حال، گاهي ممکن است برداشت ديگري از اين خصوصيات شود و ديگران فکر کنند که شما آدم عجولي هستيد. به همين خاطر هم بايد قبل از اينکه دوباره پيام دهيد اين موضوع را درنظر داشته باشيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره