برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

10 جمله ای که قلب هر خانمی را ذوب می کند

منبع
مردمان
بروزرسانی
10 جمله ای که قلب هر خانمی را ذوب می کند

مردمان/ همه ما همسرمان را دوست داريم و دلمان برايش تنگ مي‌شود و گفتن اين به او يک راه عالي براي ابراز محبتمان است، اما نه تنها راه.
بعد از مدتي «دوستت دارم» و «دلم برات تنگ شده» کهنه و قديمي مي‌شود و ديگر مفهوم خود را براي همسرمان از دست مي‌دهد.
خوشبختانه شما براي ابراز محبت فقط محدود به اين دو جمله نيستيد. راه‌هاي مفرح‌تر و جالب‌تر ديگري هم وجود دارد که بتوانيد يک زن را تحسين کنيد و به او بگوييد که چقدر برايتان ارزش دارد.
ازاينرو، اينجا ۱۰ روش براي ابراز محبت به شما پيشنهاد مي‌کنيم که قلب او را لمس کرده و شما را به جذاب‌ترين مرد روي زمين براي او تبديل مي‌کند.

۱. نمي‌تونم بهت فکر نکنم

اين تحسين مخصوصاً در مکالمات از راه دور بسيار موثر است. اين جمله در واقع به او مي‌فهماند که چقدر دلتنگش هستيد. نيازي نيست که بارها و بارها جمله «دلم برات تنگ شده» را تکرار کنيد تا اين را بفهمد. همين يک خط همه چيز را تمام مي‌کند.
مي‌توانيد آن را کمي طولاني‌تر کرده و بگوييد، «با من چيکار کردي؟ نميتونم بهت فکر نکنم.»

۲. خيلي من رو تحريک مي‌کني
گفتن اين جمله با صدايي گرم و نگاه کردن به چشمان همسرتان بهترين تحسيني است که يک زن مي تواند بشنود. مخصوصاً اگر بتوانيد «کي» و «چرا»ي آن را برايش توضيح دهيد که هيجان‌زده‌ترش مي‌کند.
مثلاً مي‌توانيد به او بگوييد، «وقتي اينطوري نگام ميکني، خيلي تحريکم ميکني.» يا «با اين لباس خيلي تحريکم مي‌کني» يا کمي بازيگوشانه‌تر بگوييد، «وقتي اين موقع روز بهم زنگ ميزني، خيلي تحريکم ميکني» تا باعث شويد بيشتر به شما زنگ بزند.

۳. با تو احساس مردانگيم چندبرابر ميشه
با گفتن اين نشان مي‌دهيد که زنانگي او را مي‌فهميد و به او اين حس را مي‌دهيد که همسر شما بودن را خيلي خوب انجام مي‌دهد.
مطمئنم اگر شما هم از او بشنويد که «تو به من احساس زن بودن مي‌دهي» احساس فوق‌العاده‌اي پيدا مي‌کنيد.

۴. چقدر خوش‌شانسم که تو توي زندگيمي

نمي‌دانيد شنيدن اين از کسي که عاشقش هستيد چه حسي دارد. اين يک راه بسيار زيبا براي اين است که به او نشان دهيد تا چه اندازه برايتان ارزش دارد.
اين تحسين را مي‌توانيد بيشتر استفاده کنيد، هربار که کار خوبي برايتان انجام مي‌دهد، وقتي در جمعي هستيد و او حرف قشنگي درمورد شما مي‌زند، وقتي با هم خوش مي‌گذرانيد.

۵. تو ديوونم ميکني
اين تحسين اگر با لحن درست گفته شود، دقيقاً اين مفهوم را مي‌رساند که او شما را ديوانه خودش کرده است. با بودن او حس مي‌کنيد عاشق و زنده‌ايد. و اگر اينطور است، حتماً اين را به او بگوييد.

۶. واقعاً تحسين‌برانگيزي
اين شيرين‌ترين تحسيني نيست که بتوان به يک زن گفت؟ فکر مي‌کنم اينطور باشد. مطمئناً نظر همسرتان هم همين است.
پس براي گفتن آن خجالت نکشيد. و البته در زمان درست مثل وقتي که لبخند خجالتي روي صورت او مي‌بينيد يا وقتي چيزي عالي برايتان آماده کرده است اين کار را بکنيد.

با اين تحسين، به او حس شاهزاده بودن بدهيد.

۷. هيچکس به اندازه تو خوشحالم نميکنه
با اين تحسين، او را با زنان ديگري که قبلاً در زندگيتان بوده‌اند مقايسه کرده و او را بالاتر از آنها مي‌بريد. و واقعيت اين است که زنان حس رقابت بسيار قوي بين خودشان دارند، به همين دليل اگر به او بگوييد که او بهترين همسر براي شما بوده است، يک تحسين بزرگ براي او قلمداد مي‌شود.

۸. تو شيرين‌تري دختري هستي که تابحال ديدم
اين هم يک راه آسان ديگر براي اينکه به او احساس خاص بودن بدهيد. اين تعريف کردن اگر در زمان مناسب و با لحن و صدايي آرام و گرم گفته شود، بسيار اثرگذار خواهد بود.
اين را هم درست مثل «من خيلي خوش‌شانس هستم که تو رو دارم» مي‌توانيد بيشتر استفاده کنيد تا به او يادآور شويد که چقدر تحسينش مي‌کنيد.
همچنين تحسيني مثل اين را مي‌توانيد براي تشويق او در کاري که خوب انجام داده است، استفاده کنيد.

۹. تو واقعاً ايدآلي!
براي مناسبت هاي خاص مي‌توانيد با يک علامت تعجب بزرگ به او بگوييد «خداي من، تو واقعاً ايدآلي، هيچ چيز کم نداري!»
با اينکار به او نشان مي‌دهيد که هر کاري که انجام داده است تاثير پررنگي روي شما داشته و شما مي‌دانيد چطور بايد يک زن خوب را تحسين کنيد.
اما دقت کنيد که زياد از حد از اين جمله استفاده نکنيد چون ممکن است آن را جدي بگيرد!

۱۰. خواهش ميکنم اينقدر دوست‌داشتني نباش
و آخر اينکه، اين يکي از محبوب‌ترين راه‌ها براي سربه‌سر گذاشتن و تحسين کردن او در آن واحد است. اين يک راه مفرح و بازيگوشانه است که به يک مکالمه عادي، کمي محبت اضافه مي‌کند.
خوب حالا ۱۰ روش براي ابراز محبت به همسرتان بلد هستيد که به او احساس دوست‌داشتني‌ و خاص بودن بدهيد. يکبار ديگر آنها را مرور کنيد و به خاطر بسپاريد و سر وقت مناسب آنها را يکي‌يکي استفاده کنيد. مطمئن باشيد با اين کارتان عاشقتان خواهد ماند.

هشدار!
ولي يک چيز بايد روشن شود. همان اندازه که دوست داريم همسرمان احساس دوست داشته شدن کند، به همان اندازه نبايد در اين کار افراط کنيم. محبت مثل غذا مي‌ماند. اگر بيش‌ازاندازه به او غذا بدهيد، معده او درد خواهد گرفت. اگر او را محبت‌باران کنيد، ناديده‌تان خواهد گرفت و لذتي هم از اين کار شما نخواهد برد.
بنابراين برويد و همسرتان را خوشحال کنيد اما افراط نکنيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar