برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

با پسرخاله عاشق و سمج چه کنیم؟

منبع
تبيان
بروزرسانی
با پسرخاله عاشق و سمج چه کنیم؟

تبيان/ سلام، دختري 21 ساله هستم که پسر خاله ام به من ابراز علاقه کرده است، مي گويد از دوران کودکي دوستم داشته، دوسال از من کوچکتراست و واقعا مثل برادرم دوستش دارم ولي نمي توانم تصور کنم همسرم باشد. مرا تهديد کرده که اگر با او ازدواج نکنم خودکشي خواهد کرد.دلم نمي خواهد بلايي سرش بيايد. پيامک هايش را مدتيست که جواب نمي دهم اما او همچنان پيام مي دهد. نمي دانم چطور اين مشکل را حل کنم.
پاسخ کارشناس:
سلام دوست عزيز شما مسئول احساسات يا خودکشي ايشون نيستيد. البته منظورم اين نيست که بايد دست روي دست بگذاريد. اما اگر به خاطر چنين رفتارهايي به خواسته هايش جواب مثبت بدهيد، رابطه بدتري را خواهيد داشت. شما بهترين کاري که مي توانيد انجام دهيد همين است که اصلا جوابش را ندهيد و حتما  موضوع را به خاله تان اطلاع دهيد. البته اين در صورتي است که يکبار منطقي جواب منفي داده باشيد و دلايل تان را مطرح کرده و از ايشان خواسته باشيد ديگر پيگيري نکنند. 
ممکن است بدرفتاري کنند يا حتي شما را مقصر بدانند که چرا زودتر نگفتيد يا با رفتارتان کاري نکرده ايد که ديگر اين ارتباط ادامه پيدا نکند اما بايد در جريان قرار بگيرند. بهتر است به مادرتان بگوييد که ايشان با خواهرشان مطرح کنند.  
 اگر لازم باشه خانواده ها مدتي همديگر را نبينند. خانواه خاله شما بايد با يک روان شناس کار را پيش ببرند. مطرح کردن بحث خودکشي يعني مشکل جدي شخصيتي وجود دارد و پسر خاله تان مهارتهاي لازم براي حل مسئله را ندارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar