برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دخترونه زنونه

روش های ابراز علاقه به معشوقتان در روزهای خاص

منبع
بروزرسانی
روش های ابراز علاقه به معشوقتان در روزهای خاص

هفت گنج/ علاقه به معشوق تان بکنيد. قطعا در اين روزها هم به چند ترفند خاص نياز داريد تا بتوانيد خودتان را در دل معشوق تان جا کرده و آن روز را برايش به يادماندني کنيد.
اين 13 ترفند ابراز علاقه کمک مي کند تا در روزهاي خاص زندگي تان بدون اينکه در دام هاي تجاري مثل بازارهاي پرفروش با کالاهاي تکراري ولنتاين يا کالاهاي لوکس و گران قيمت مانند جواهرات و زيورآلات طلا نيفتيد، يک راه عاشقانه و به ياد ماندني پيدا کنيد تا بدون سختي کشيدن و خرج کردن از احساس تان مايع گذاشته و عشقي به قيمت بکري علاقه تان به معشوق تان هديه دهيد.

يک يادداشت عاشقانه
گاهي اوقات تنها کاري که لازم است بکنيد نوشتن يک يادداشت زيبا و به ياد ماندني براي او است. مثلا وقتي عشق تان را در خانه تنها مي گذاريد و يا زماني که حس مي کنيد بين شما همه چيز يکنواخت و تکراري شده است. با اين حال حتي در روزهاي خاص هم يک يادداشت کوچک کار خودش را مي کند.

يک برنامه تفريحي خوب بچينيد
به دنبال يک تئاتر کمدي يا عاشقانه باشيد يا به ديدن يک فيلم سينمايي خوب برويد. يا حتي مي توانيد با يک سبد کوچک به پيک نيک برويد. مهم نيست که چگونه، مهم اين است که کاري کنيد آن روز را به شما خوش بگذرد.

کمپ در حيات خلوت
اگر شما و همسرتان عاشق اين هستيد که در طبيعت چادر بزنيد اما وقتش را نداريد مي توانيد کمي خلاقيت به خرج داده و چادرتان را در حيات خلوت تان برپا کنيد. حتي مي توانيد در يک منقل يک آتش کوچک درست کنيد و شب را به جاي نگاه کردن به سقف با ديدن ستاره ها به خواب برويد.

يک صبحانه در رخت خواب
قبل از معشوق تان از خواب بيدار شده و يک صبحانه ساده و جمع و جور ولي رنگارنگ و خوشمزه آماده کنيد. سعي کنيد آنقدري وقت بگذاريد که صبحانه تان با هميشه فرق داشته باشد. با گذاشتن يک شاخه گل در کنار آن مي توانيد يک امتياز بيشتر را از آن خودتان کنيد.

يک شام ويژه
مي توانيد به رستوران برويد اما همانطوري که در بالا گفتيم بهتر است به جاي خرج کردن پول تان اجازه دهيد احساس و تلاش تان در ابراز علاقه به معشوق تان به شما کمک کند. مي توانيد يک فضاي شاعرانه درست کنيد و غذاي مورد علاقه اش را بپزيد. با روشن کردن شمع و گذاشتن گل هاي مورد علاقه او در گلدان همه چيز تکميل است.

قدم بزنيد
دست او را بگيريد و کنار هم قدم بزنيد. شايد بهتر باشد حتي حرفي نزنيد. اجازه بدهيد سکوت حرف هاي ناگفتني تان را بازگو کند. از بودن در کنار هم لذت ببريد.

برنامه ريزي براي تعطيلات
تمام خوشي هاي تان را در همان روز خلاصه نکنيد. مي توانيد براي يک تعطيلات در آخر هفته يا حتي ماه آينده برنامه ريزي کنيد. لذت نقشه کشيدن براي تعطيلات تان هميشه مي تواند شيرين باشد.

يک شب خوب داشته باشيد
گاهي لازم است کمي بيشتر با هم باشيد و يک شب زيبا و دوست داشتني براي خودتان رقم بزنيد.

ريلکس کنيد
بگذاريد استرس و نگراني از هر دوي شما دور شده و جايش را به آرامش و تمدد اعصاب بدهد. يک حمام آب گرم و کمي ماساژ حال تان را بهتر مي کند.

براي ابراز علاقه به معشوق تان از خاطرات اولين ديدارتان بگوييد
مي توانيد با يادآوري خاطرات اول تان شيريني و عشق روزهاي اول را براي خوتان زنده کنيد. اينکه چيزهايي در ذهن تان است و هنوز به آن ها فکر مي کنيد براي معشوق تان هم دلگرم کننده است.

به يک کافي شاپ دنج برويد
هوا بد است و نمي توانيد از خانه خارج شويد؟ بسيار خب هنوز هم کارهايي هست که مي توانيد انجام دهيد. دست او را بگيريد و به يک کافي شاپ دنج و دوست داشتني برويد تا لحظات زيبا و به يادماندني را با هم تجربه کنيد. مي توانيد يک قهوه گرم بنوشيد و با گوش دادن به موسيقي آرام کافه خاطرات تان را مرور کنيد.

ستاره ها
اگر خوش شانس باشيد و در شهرتان و در همان زمان يک آسمان صاف و تميز داشته باشيد تا با معشوق تان به آن نگاه کنيد حتما متوجه خواهيد شد که چه منظره خيال انگيز و بي نظيري پيش روي شماست. اين منظره با دستان گرم معشوق تان کامل مي شود. يک زيرانداز برداريد و در يک جاي خلوت به ديدن ستاره ها برويد.

طلوع و غروب
بعضي از اتفاقات طبيعي انرژي بي بديل و زيادي در خود دارند تا شما را سر ذوق بياورند. يکي از آن ها طلوع آفتاب يا غروب آن است. با تماشا کردن حرکت خورشيد آرامش و حس قشنگي براي تان تداعي مي شود حتي اگر تنها باشيد. پس از اين موقعيت وقتي کنار عشق تان هستيد غافل نشويد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar