برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

راهکارهای متفاوت و هیجان‌انگیز برای گرفتن جشن تولد

منبع
خراسان
بروزرسانی
راهکارهای متفاوت و هیجان‌انگیز برای گرفتن جشن تولد

خراسان/ تولد بادکنکي، شيشه‌اي صبحانه‌اي و ديگران با هم با چند راهکار متفاوت و هيجان‌انگيز براي گرفتن جشن تولد آشنا شويد
شما به عنوان يک مادر چگونه براي کودکان‌تان جشن مي‌گيريد؟ مراسم تولد شما هم مثل همه به گرفتن کيک و فوت کردن شمع و کادو دادن خلاصه مي‌شود يا برنامه ديگري داريد؟ مراسم تولد يکي از خاطره‌انگيزترين اتفاقاتي است که در زندگي هر شخص به خصوص کودکان رخ مي‌دهد  اما چه کاري مي توانيم انجام دهيم  تا مراسم تولد فرزندمان متفاوت و ويژه باشد و سال هاي سال در ذهنش بماند. در ادامه به معرفي چند روش براي داشتن جشن تولدي خاص و ويژه مي‌پردازيم.
 جشن‌تولد صبحانه‌اي 
تا به حال به اين فکر کرده‌ايد که چرا بايد هميشه مراسم تولد در عصر يا شب برگزار شود. بياييد يک‌بار ساختار شکني کنيد و مراسم تولد را در صبح با يک صبحانه هيجان‌انگيز برگزار کنيد. پيشنهاد من درست کردن خانوادگي  پن‌کيک همراه با تکه‌هاي ميوه ، شکلات،خامه و اسمارتيز است.
 جشن‌تولد بادکنکي
شب، هنگامي که کودک‌تان خواب است، اتاق او را  پر از بادکنک کنيد تا وقتي صبح بيدار شد، حسابي غافلگير شود. مي‌توانيد در بين بادکنک‌ها هديه او را نيز مخفي کنيد.

 جشن‌تولد شيشه‌اي
شب تولد کودک‌تان روي تمام پنجره‌هاي خانه، حتي پنجره‌هاي خودرو و آينه‌ها  بنويسيد: «تولدت مبارک» يا حتي يک خاطره کوتاه از روز تولدش بنويسيد. با اين کار، صبح اولين چيزي که خواهد ديد تبريک تولدش از طرف شماست.
 برايش گل بفرستيد به مدرسه 
فعلا که به  دليل شرايط کرونا بچه‌ها کمتر مدرسه مي‌روند و اصلا دورهمي توصيه نمي‌شود؛ ولي براي سال‌هاي آينده  اگر خواستيد متفاوت کودک‌تان را غافلگير کنيد؛ مي‌توانيد  برايش گل به همراه بادکنک و کيک  به مدرسه يا مهدکودک بفرستيد تا به همراه دوستانش در محيط تحصيل جشن بگيرد. فقط نبايد نوع کار طوري باشد که باعث افسوس و حسرت بقيه بچه ها باشد.
 نامه تولد
يک نامه برايش بنويسيد و تمام صفات خوب و دوست داشتني‌اش را بازگو کنيد. به او بگوييد چرا دوستش داريد. حتي مي‌توانيد خاطرات روز به‌دنيا آمدنش را به صورت نقاشي، تصويرسازي کنيد.
 روزشمار تولد
ساختن روزشمار تولد، اصلا کار سختي نيست. مي‌توانيد از  10روز قبل از تولدش شروع کنيد و با گذاشتن عدد روي در يخچال به او يادآوري کنيد چند روز به تولدش مانده است تا هيجان بيشتري براي اين روز داشته باشد.
نويسنده : مهساکسنوي | روزنامه‌نگار منبع:pinterest

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره