برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

همه چیز درباره پاکسازی پوست صورت

منبع
بازار
بروزرسانی
همه چیز درباره پاکسازی پوست صورت

بازار/گرد و غبار و آلودگي هاي محيطي چه تاثيري بر پوست دارد؟ 

براي داشتن پوستي سالم و شاداب چه محصولاتي بايد استفاده کنيم؟

ماسک صورت چيست و چه کارآيي دارد؟ 

سوالات مطرح شده در بالا کاملا به پر اهميت بودن پوست صورت و بدن اشاره دارد، خيلي وقت ها بدون آنکه بدانيم با استفاده نا به جا از يک سري محصولات به پوست خود آسيب خواهيم زد با اين حساب بهتر است با محصولات پوستي و نحوه استفاده از آن ها آشنا بشويم. بطور مثال براي داشتن پوستي سالم ابتدا بايد پاکسازي پوست صورت را در اولويت خود قرار بدهيم، شايد بارها پاکسازي يا فيشال پوست را شنيده باشيد اما ندانيد طي اين فرايند چه اتفاقاتي براي پوست تان خواهد افتاد و در نهايت نتيجه چطور خواهد شد، در ادامه براي آشنايي بيشتر با همه چيز درباره پاکسازي پوست صورت با الانزا همراه باشيد.  

پاکسازي پوست چيست؟
همه چيز درباره پاکسازي پوست صورت

گرد و غبار موجود در هوا به همراه اشعه مضر آفتاب در کوتاه ترين زمان ممکن بر روي پوست صورت شما خواهد نشست، در کنار اين عوامل ژنتيک، بيماري هاي داخلي و حتي تغييرات هورموني مي تواند شرايط پوست شما را تغيير دهد. حال تصور کنيد که آلودگي هوا به همراه راديکال هاي آزاد موجود در هوا از طريق منافذ باز روي سطح پوست به داخل پوست شما نفوذ کرده و در کمترين زمان ممکن اين منافذ هيچ راهي براي رساندن اکسيژن به داخل بدن نداشته و به تدريج منافذ پوست تان باز تر و باز تر شده و در نهايت شما مبتلا به پوست پرتقالي و جوش هاي سرسياه خواهيد شد. حال براي از بين بردن اين آلودگي ها تنها راه حلي که وجود دارد پاکسازي و شستشوي صورت به طور مرتب و روزانه مي باشد. شما به واسطه ي پاکسازي داخل منافذ پوست خود را تميز کرده و به اصطلاح عاميانه پوست خود را تميز و عاري از هرگونه آلودگي خواهيد کرد. 

مراحل پاکسازي پوست

  1. پاکسازي روزانه
  2. پاکسازي هفتگي 
  3. پاکسازي ماهانه 

مراحل پاک سازي پوست در خانه
مراحل پاک سازي پوست در خانه

پاکسازي پوست در خانه يکي از بزرگترين دغدغه هاي خانم ها مي باشد، معمولا انجام پاکسازي توسط متخصص و در کلينيک هاي پوستي يا سالن هاي آرايشي انجام مي شود. اما به مرور زمان متخصصين پوست به اين نتيجه رسيده اند که پاکسازي ماهانه و توسط يک شخص متبحر کافي نبوده و براي داشتن پوستي سالم و شاداب نياز است که هفته اي يکبار ماسک صورت به همراه اسکراب هاي لايه بردار عميق انجام شود تا نتيجه بهتري در نهايت به وجود آيد. براي پاکسازي خانه مراحل زير را رعايت کنيد: 

  • پس از يک دوش حسابي يا يک بخور 10 دقيقه اي پوست شما آماده تميز شدن مي شود. 
  • به هنگام بخور شما منافذ باز صورت تان را باز تر کرده و پوست خود را در حالت آماده براي پاکسازي قرار داده ايد،در اين حالت بهتر است از اسکراب لايه بردار عميق استفاده کنيد و پوست تان را لايه برداري کنيد. 
  • لايه بردار ها معمولا دو نوع فيزيکي و شيميايي بوده و بايد متناسب با پوست صورت خريداري شوند، لايه بردار فيزيکي نياز به چرخش انگشت ها بر روي صورت دارد و اسکراب شيميايي نيازي به ماساژ نداشته و پس از چند دقيقه شسته مي شود. 
  • بعد از لايه برداري با اسکراب ها به سراغ ماسک صورت و تغذيه پوست مي رويم، در اين مرحله پوست شما نياز به تغذيه و مواد مفيد داشته تا از بروز لک، جوش و چين و چروک جلوگيري به عمل آيد. ماسک هاي صورت بنا به نوع پوست، نياز پوست و شرايط پوست تغيير خواهد کرد بنابراين شما خودتان بايد حال پوستي خود را بشناسيد و بنا به آن يا تجويز اسکين تراپيست خود از ماسک هاي صورت براي آبرساني و تغذيه پوست تان استفاده کنيد. 
  • در نهايت مي توانيد به واسطه دو گوي يخ يا دو قالب يخ منافذ باز شده با بخور گرم را به حالت عادي خود بازگردانيد تا آلودگي بيشتري را جذب پوست تان نکنيد. 

مزاياي پاکسازي پوست صورت
مزاياي پاکسازي پوست صورت

  1. بهبود بافت پوست و شادابي صورت
  2. جلوگيري از ايجاد لک، جوش سرسياه و جوش سر سفيد.
  3. بهبود گردش خون در صورت. 
  4. تغذيه و آبرساني پوست صورت. 
  5. برطرف کردن برنزه شدن پوست. 
  6. کاهش آسيب هاي پوستي.
  7. مرطوب کننده پوست. 

خريد محصولات پوستي از الانزا

شما مي توانيد براي خريد محصولات پوستي به صورت غير حضوري به فروشگاه اينترنتي الانزا https://elanza.com/ مراجعه کنيد و محصولات مورد نظر خود را پس از کسب اطلاعات کامل بررسي کرده و کالاهاي مناسب با نوع پوست خود را خريداري نمائيد. محصولات پوستي از جمله محصولاتي هستند که بايد هنگام خريد آن بسيار دقت کنيد و در نهايت به برند و نحوه استفاده از هر محصول نيز توجه فرمائيد، شما با خريد از مجموعه الانزا مي توانيد در صورت هرگونه مشکل در روزهاي عادي با شماره تلفن 02191008292 تماس گرفته يا در صورت تعطيلي به صورت چت آنلاين مشکلات خود را حل کنيد.

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره