برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چگونه بدون عمل جراحی «لیفتینگ» کنیم؟

منبع
آي بانو
بروزرسانی

آي بانو/ لازم نيست کلي هزينه کنيد، بدون عمل جراحي خودتان را کم سن وسال نشان دهيد، از روش هاي زير استفاده کنيد و پوستتان را بکشيد!
از آنجايي که چشم‌هاي ورم کرده شما را مسن‌‌تر و بي‌رمق نشان مي‌دهد، خبرهاي خوبي برايتان داريم: براي بازگرداندن شادابي سن ۲۲ سالگي و حالات زيباي صورتتان پس از خواب‌هاي کودکانه، به تزريق، ليزر و رفتن زير تيغ جراحي نيازي نيست. در واقع تنها چيزي که لازم داريد بالا کشيدن چشم‌‌هاست و براي اين بالا کشيدن تنها ابزاري که نياز است انگشتان دستتان است و چند ترفند با لوازم آرايش!
اين عاليست، زيرا هزينه کشيدن پلک‌ها در سال ۲۰۱۳ تقريبا ۳۰۰۰ دلار بود. بعلاوه، مطالات اخير در ارتباط با جراحي پلاستيک صورت نشان داد که عمل کشيدن چشم، زنان را فقط سه سال جوان‌تر نشان مي‌دهد. ( که با احتساب هزينه، درد و دوهفته زمان براي بهبودي، نوعي کلاهبرداري محسوب مي‌شود).
بنابراين اگر چشم‌هاي شما اين اواخر ريزتر و خسته‌تر به نظر مي‌رسند يا هميشه افتاده بودند (با تشکر از ژنتيک) با اين ترفندهاي ساده آرايشي، به همين زودي‌ها همه چيز روبه راه خواهد شد.

بالا کشيدن ابروها
ابروهاي پرپشت مد روز هستند ولي اگر ابروهايتان خيلي پرمو باشند، چشم‌هاي شما را پايين مي‌آورند. سانيا وستاج بنيانگذار سالن ابروي سانيا در نيويورک مي‌گويد: “ايجاد يک قوس به سمت بالا باعث مي‌شود چشم‌ها بيدار‌تر به نظر برسند”. ابتدا، يک طرح کلي از شکل ابرو‌ي مورد نظرتان را با مداد ابرو بکشيد.
(راهنمايي اوليه؟ وستاج مي‌گويد: “ابرو بايد با برآمدگي بيني شما در يک راستا باشد”. پهناي ابرو به سليقه‌ي شما بستگي دارد) براي تعيين قوس ابرو،‌ بالاترين نقطه در ابرو را پيدا کنيد که حدود سه چهارم بعد از جايي که ابرو شروع مي‌شود، است.
“اگر به طور طبيعي فاصله‌ي بين چشم و ابروي شما زياد است، تنها ۲ رديف از موها را برداريد؛ اگر ابرو‌هاي شما پايين‌ هستند، برداشتن ۳ رديف، قوس قابل توجهي به ابروها مي‌دهد.” قوس را نگاه داشته و موهاي زير آن را با موچين برداريد. نقاط خالي را با مداد ابرويي که همرنگ تيره‌ترين قسمت موهاي شما است پر کنيد.
و سپس (اين بخش کليدي است) دم ابرو را با مداد، کمي به سمت بالا بکشيد. تروي سورات، آرايشگر، مي‌گويد: “ابروي مستطيل شکل انتهاي چشم را بالا مي‌برد.” از يک برس ابرو گرد استفاده کنيد تا به طرحي هماهنگ با ابروي خود دست يابيد.


مژه مصنوعي
مژه‌هاي مصنوعي که امروزه بسيار مد شده‌اند و ابزار آرايشي بسيار خوبي هستند که چشم‌ها را گرد‌تر، باز‌تر و درعوض بالاتر نشان مي‌دهند. بريجيت ريس اندرسن، آرايشگر، مي‌گويد: دسته مژه‌ها‌ي کوچک‌تر، راحت‌تر استفاده مي‌شوند تا مژه‌هاي کامل. مگر اينکه بخواهيد خود را با کارداشيان ‌و امثال او مقايسه کنيد، بهتر است از سايز کوتاه يا متوسط استفاده کنيد، سايز‌هاي بلند واقعا زياده رويست.
براي انجام اين کار: انتهاي مژه را چسب مژه بزنيد. مژه را با يک موچين برداريد و پلک‌هايتان را بلند کنيد و مژه‌ها را بين مژه‌هاي خودتان و دو سه ميل از لبه بيروني چشم بچسبانيد. دو يا سه عدد مژه در همان قسمت بچسبانيد و به سمت وسط برويد.
اجازه دهيد چسب دو دقيقه خشک شود، سپس ريمل بزنيد تا مژه‌هاي مصنوعي و طبيعي با هم ترکيب شوند.

سايه چشم:
اطراف پلک‌هايتان کانسيلر بزنيد (قرمزي و يا تيرگي پلک باعث افتاده و فشرده به نظر رسيدن، آنها مي‌شود.) سپس يک سايه‌ي استخواني رنگ براق روي پلک‌ها بپاشانيد. آرايشگر مالي رونکال، مي‌گويد:” کمي درخشندگي، نور را منعکس مي‌کند و چشم‌ها را بزرگتر نشان مي‌دهد.
سورات مي‌گويد: در نهايت، از يک سايه خاکستري مايل به قهوه‌اي و مات تيره استفاده‌ کنيد تا به گوشه بيروني چشم حالت دهد و موجب بالا رفتن چشم شود. از لبه‌ي بيروني چشم شروع کنيد، کمي پايين‌تر از ابرو، از داخل چشم تا بالاي مردمک ادامه دهيد.


خط چشم:
خط کوتاه و باريکي در امتداد مژه‌ي بالايي بکشيد و در گوشه‌ها تا ۴۵ درجه به سمت بيرون و بالا بکشيد. سورات مي‌گويد:” اين کار چشم‌هايي که افتاده شده‌اند و يا به سمت پايين هستند، بالا مي‌برد” زير مژه‌هاي پايين را با مدادي روشن‌تر خط بکشيد. (اگر در بالا از مشکي استفاده کرديد در پايين از قهوه‌اي استفاده کنيد.
اگر بالا قهوه‌اي بود در پايين برنز، بژ، و يا خاکستري مايل به قهوه‌اي) رونکال مي‌گويد: استفاده از رنگ روشن در پايين چشم، از بسته به نظر رسيدن چشم‌ها جلوگيري مي‌کند.

ريمل:
سورات مي‌گويد: “مژه‌ها را فر کنيد تا چشم‌ها بازتر، و چروک‌ها و افتادگي‌ها پنهان شوند.” سپس تنها به مژه‌هاي بالايي ريمل ضد‌آب بزنيد.
به گفته‌ي رونکال: براي بالا نشان دادن چشم‌ها، ريمل‌هاي ضد آب، فري مژه‌ها را بهتر از ريمل‌هاي معمولي حفظ مي‌کند.” او پيشنهاد مي‌کند هنگامي که ريمل مي‌زنيم، با نوک بدنه‌ي ريمل به سمت بر آمادگي بيني اشاره کنيم تا مژه‌ها خوب پخش شوند. سورات مي‌گويد: ” يک ريمل با برس بسيار کوچک، کمک بسياري به بالا بردن مژه‌ها در گوشه‌ي چشم خواهد کرد .”

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره