برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

ایده هایی زیبا برای کناف اتاق خواب

منبع
بيتوته
بروزرسانی

بيتوته/ کناف اتاق خواب يکي از زيباترين المان هايي است که ميتوانيد براي طراحي دکوراسيون داخلي به کار ببريد.
کناف اتاق خواب:
يکي از طراحي هايي که براي زيباسازي سقف اتاق خواب استفاده ميشود ، کناف اتاق خواب يا به اصطلاح سقف کاذب ( به انگليسي : bedroom false ceiling ) است . کناف اتاق خواب علاوه بر اين که زيبايي بيشتري نسبت به گچ بري دارد، ظاهري مدرن تر به اتاق ميدهد و با نورپردازي مناسب داخل کناف ها ميتوانيد جذابيت فضاي اتاق خواب را دو چندان کنيد. 
کناف ها صفحاتي هستند که روکش گچي دارند. براي ساخت کناف مخلوط گچ به همراه هوا به صورت فشرده بين  دو سطح مقوايي قرار ميگيرد بنابراين وزن سبک و قيمت مناسبي دارند. 
کناف ها به سرعت نصب شده و به راحتي تعمير ميشوند و بهترين نکته اينجاست که مقاومت بالايي در برابر زلزله دارند. از اينرو کناف اتاق خواب علاوه بر اين که امنيت اتاق را در مقابل زلزله افزايش ميدهد باعث کاهش هزينه هاي دکوراسيون داخلي خواهد شد. 
سعي کنيد براي طراحي دکوراسيون اتاق خواب نهايت انرژي خود را به کار ببريد و با استفاده از طرح هاي مختلف و جذاب کناف اتاق خواب، اين اتاق را تبديل به بهترين مکان براي آرامش و خواب کنيد.
معمولا سقف اتاق خواب اهميت بيشتري نسبت به پذيرايي و آشپزخانه دارد چون در اين اتاق توجه و نگاه بيشتري به سقف داريد و از اين رو سقف اتاق خواب بيشتر از ساير قسمت ها در چشم مخاطب خواهد بود. شما ميتوانيد نورپردازي کناف اتاق خواب را به صورت قابل تنظيم طراحي کنيد تا بتوانيد هنگام مطالعه يا خواب، مقدار نور لازم را به صورت دلخواه تنظيم کنيد. 



 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره