برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

راهکار عجیب داماد برای دور کردن مادرزنش!

منبع
برنا
بروزرسانی
راهکار عجیب داماد برای دور کردن مادرزنش!

برنا/ مرد جواني که دخالت‌هاي خانواده همسرش در زندگي مشترکشان غير قابل تحمل بود، براي دورکردن مادرزنش از خانه و زندگي خود دست به کار عجيبي زد.

اينکه گاهي روابط بين مادر زن و داماد شکر آب شود امري طبيعي است و حتما شما هم نمونه‌هايي از آن را شاهد بوده ايد، ولي اينکه هر اقدامي براي فراري دادن مادر زن از خانه توسط داماد اجرا شود چندان رايج نيست، ولي از قرار معلوم مرد جوان قصه‌ي ما تصميمش براي رهايي از دخالت‌هاي مادر زنش جدي بوده است.

طبق گزارش‌ها مرد جوان مدت‌ها بود که با والدين همسرش به مشکل برخورده بود و اخيرا شدت اين اختلافات بالا گرفته و ديگر برايش قابل تحمل نبود براي همين دنبال راهي بود تا بدون آنکه کسي متوجه نيت او شود آن‌ها را از خانه و زندگي خود دور کند.

آنطور که اين مرد جوان گفته پدر زنش مرد خوبي است و گا‌ها به خاطر فشار‌هاي همسرخود يعني مادر زن در زندگي مشترک مرد جوان و همسرش دخالت مي‌کرده، اما مادرزن به شدت و بدون رعايت هيچ حريمي مخل آرامش زندگي مشترک آن‌ها مي‌شده است. 

نق زدن‌هاي زياد و ايرادات عجيبي که مادر زن از زندگي اين زوج مي‌گرفته به مرور موجب تغيير نظر دختر هم شده بود و براي همين مرد جوان احساس خطر کرد و تصميم گرفت تا راهي براي دور کردن مادر زنش از خانه شان پيدا کند. راهي که او به ذهنش رسيد بيشتر شبيه ايده‌اي بود که در انيميشن‌هاي دوران کودکي مان ديده بوديم؛ يعني ترساندن با استفاده از يک موجود چندش آور. 

مرد جوان روزي را به ياد آورد که مادر زنش با ديدن نوعي عنکبوت به شدت وحشت کرد و از اتاق بيرون رفت و تا مدت‌ها ديگر به اتاقي که عنکبوت در آنجا ديده شده بود نيامد و همين ايده‌اي شد براي اجراي نقشه‌ي دور کننده مادر زن از خانه شان.

روزي که قرار بود والدين همسرش به خانه‌ي آن‌ها بيايند را مطلع شد و با برنامه ريزي نوعي عنکبوت چندش آور به نام "تارنگولا " خريداري کرده و در گوشه‌اي از خانه پنهان کرد؛ مادر زن هم بي خبر از همه چيز و همه جا دقيقا جايي نشست که دامادش عنکبوت را در آنجا پنهان کرده بود. دقايقي بعد داماد به بهانه‌اي به آن گوشه از خانه رفت و عنکبوت را آزاد کرد و عنکبوت هم مستقيما به سمت مادر زن آمد؛ ديدن عنکبوت همانا و فراري شدن از خانه داماد همانا. به گفته‌ي اين مرد جوان در حال حاضر بيش از يک ماه است که مادرزنش به خانه‌ي آن‌ها نيامده است.

 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar