برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

نحوه پوشیدن شال گردن ۲۰۲۱ - ۲۰۲۲

منبع
سيارک
بروزرسانی
 نحوه پوشیدن شال گردن ۲۰۲۱ - ۲۰۲۲

سیارک/ شال گردن یکی از آن اکسسوری هایی است که همزمان دو کارکرد مهم دارد: محافظت در برابر سرما و زیبایی بخشیدن به تصویر، و آن را فوق العاده زیبا و شیک می کند. ما به شما خواهیم گفت که باید به کدام مدل ها توجه کنید و چگونه آنها را به درستی بپوشید تا شبیه یک دختر روستایی نباشید که هیچ ایده ای از مد ندارد.


با شروع هوای سرد، بلافاصله میل به پوشیدن ژاکت های بافتنی، بیرون آوردن یک کت گرم از کمد و البته تکمیل لباس با روسری و شال گردن ایجاد می شود. یک نمونه به درستی انتخاب شده بهترین دوست شما در طول دوره یخبندان خواهد شد - نه تنها گرم می شود و به شما امکان می دهد حتی در -۱۵ درجه در خیابان احساس راحتی کنید، بلکه به مدلی تبدیل می شود که ظاهر شما را بسیار جالب تر می کند. خوشبختانه، انتخاب روسری در تنوع آن قابل توجه است: در فروشگاه ها می توانید محصولاتی در طیف گسترده ای از رنگ ها، شکل ها، پارچه ها، اندازه ها و سبک ها - از کلاسیک تا طرح های جسورانه پیدا کنید.
شال گردن بزرگ  

روسری را خوب بپیچید یا آن را آزاد بگذارید. این سبک کم کم تمام صنعت مد و لباس را در بر می گیرد. در ابتدا سایز بزرگ فقط به لباس‌ها مربوط می‌شد و اکنون به سراغ لوازم جانبی رفته است. روسری های حجیم و مگا حجیم اینگونه مد شد. نکته اصلی که ارزش توجه به آن را دارد بافت محصول است که باید کاملاً متراکم باشد. به لوازم جانبی پشمی، ترمه، بافتنی ترجیح دهید. به هر حال، هر چه بزرگتر باشد، گزینه های بیشتری خواهید داشت:
• می توان یک پارچه بافتنی را روی شانه ها روی کت انداخت و یک سر آن را روی شانه محکم کرد.
• روسری باید نه برای مطابقت با کلاه، بلکه برای مطابقت با چکمه ها انتخاب شود - بعد از آن معلوم می شود که ترکیب عالی ایجاد می شود.
• اگر لباس بزرگ و بلند است، آن را در یک دور گردن قرار دهید و از جلو انتهای آن را از زیر کمربند رد کنید. این راه حل به طور همزمان چندین مزیت دارد: تصویر غیر معمول به نظر می رسد و شکل را از نظر بصری باریک تر می کنید.
• یک روسری بافتنی ضخیم استاندارد را می توان به یقه تبدیل کرد، فقط بسیار حجیم تر و گرم تر. برای این کار آن را دور گردن خود بپیچید و انتهای آن را به هم گره بزنید.
اگرچه روسری های حجیم به طور باورنکردنی گرم و مد روز در نظر گرفته می شوند، اما باید بسیار مراقب آنها باشید. بنابراین، برای مثال، اگر تیپ بدنی شما مثلثی معکوس است، پیچیدن روسری های بزرگ دور گردن ممکن است ایده خوبی نباشد. به خصوص اگر شلوار تنگ یا دامن مدادی بپوشید. لازم نیست بدن را در قسمت بالایی  افزایش دهید، زیرا شانه های پهن در حال حاضر توجه زیادی را به خود جلب می کنند. برای شما، مدل های ظریف  روسری مناسب تر خواهد بود. اما مدل سایز بزرگ ارزش توجه به زیبایی هایی با نوع شکل "گلابی" را دارد که باید بالاتنه و پایین تنه را متعادل کنند.

شال گردن باریک و بلند
 باریک و بلند هم با ژاکت و هم با تی شرت خوب به نظر می رسد. اگر کوتاه قد هستید، پس یک روسری بلند همان چیزی است که نیاز دارید. به صورت بصری شما را کشیده تر و قد را افزایش می دهد و در نتیجه چند سانتی متر مورد نظر را اضافه می کند. دختران با قد ۱۶۰ سانتی متر می دانند که چقدر این مهم است. روسری می تواند یک رنگ متضاد در رابطه با لباس بیرونی باشد یا یک رنگ یکسان - در هر صورت زیبا به نظر می رسد. با این حال، هنوز یک تفاوت ظریف وجود دارد:
• یک روسری مستطیلی باریک با دامن یا لباس عالی به نظر می رسد. آن را تا حد امکان به یک گره نزدیک به گردن ببندید و انتهای آن را به جلو و عقب باز کنید.
• روسری مثلثی نباید بسته شود - می توان آن را روی یک یا هر دو شانه انداخت. همچنین یک گزینه عالی برای پیچاندن لوازم جانبی دور گردن خود با یک گوشه رو به جلو است.
• محصولات براق با هر لباسی به خوبی ست می شوند و به تصویر شادی و روشنایی می بخشند.

شال گردن با الگوی هندسی

 بهتر است روسری هایی با طرح های هندسی انتخاب کنید. اگر می خواهید روسری طرح دار به کمد لباس خود اضافه کنید، هندسه را انتخاب کنید.  آنها کاملاً همه کاره هستند و با هر رنگ لباسی هماهنگ می شوند. با این حال، هنگام ست کردن یک لباس، باید لحظه زیر را در نظر گرفت: اگر روسری رنگی است، تصویر اصلی باید تک رنگ باشد - فقط یک تکه لباس می تواند طراحی لوازم جانبی را ادامه دهد.
اگر روسری طرح دار بلند و گرم را ترجیح می دهید، آن را با گره فرانسوی ببندید. برای انجام این کار، محصول را بردارید، آن را از وسط تا کنید، یک بار آن را به دور گردن بپیچید تا دو انتها در یک طرف وجود داشته باشد، و از طرف دیگر - یک حلقه که از طریق آن می توانید انتهای آن را کشیده و آنها را پشت سر بیندازید. روسری از بالا اگر انتهای آن شل است، حرکت را چندین بار تکرار کنید. روسری گره خورده با گره فرانسوی نه تنها ظاهر معمولی دارد، بلکه حتی در شدیدترین یخبندان شما را گرم نگه می دارد.

روسری ابریشمی
 روسری ابریشمی را می توان به دور گردن یا روی سر بست. پاییز به ندرت ما را با روزهای گرم آفتابی به خصوص در ماه نوامبر خوشحال می کند، اما اگر خوش شانس هستید، به شما توصیه می کنیم روسری گرم را با یک روسری ابریشمی با چاپ روشن جایگزین کنید - این یک انتخاب عالی در ظاهر پاییزی شما خواهد بود. گزینه های زیادی برای استفاده از روسری وجود دارد:
• پرطرفدارترین آنها این است که آن را به صورت شل به دور گردن ببندید یا از آن به عنوان یک روسری کلاسیک استفاده کنید و گوشه ای را زیر چانه ببندید. و اگر لباس خود را با عینک آفتابی مشکی تکمیل کنید، ظاهری بی نظیر شبیه آدری هپبورن خواهید داشت.
• یک روسری بزرگ را می توان به روش شنل اسکاتلندی استفاده کرد - روی شانه انداخته می شود، نوک آن را جلو می کشد، یا به صورت نامتقارن به صورت گره ای در جلو بسته می شود، با استفاده از قسمتی که آزاد مانده است به عنوان پارچه. لطفاً توجه داشته باشید که گزینه دوم برای دختران با قد کوتاه و همچنین زیبایی هایی با فرم های منحنی مناسب نیست ، زیرا پارچه باعث ایجاد حجم اضافی می شود.
از روسری ابریشمی هم می‌توان به عنوان تزیین استفاده کرد، مثلاً از آن مهره‌ها را رد کنید، مثل دستبند روی مچ ببندید، به جای کمربند برای مانتو یا شلوار از آن استفاده کنید. علاوه بر این، اکنون تزئین مدل موی مختلف با روسری بسیار شیک است: دم اسبی، موی شلوغ و غیره.

نتیجه گیری


در پاییز و زمستان، استایلیست‌ها توصیه می‌کنند که روسری و شال را برای لباس‌های بیرونی انتخاب کنید تا طرح رنگ

مطابقت داشته باشد :
• اگر اکسسوری را با چاپ انتخاب می‌کنید، سایه آن لزوماً باید با تن کت یا ژاکت مطابقت داشته باشد.
• لباس بیرونی ساخته شده از مواد ضخیم و گرم، مانند پشم، به روسری از همان پارچه نیاز دارد.
• روسری قرمز در تضاد با کت آبی بسیار خارق العاده و شیک به نظر می رسد.
• تصویری که از یک کت و شلوار جین تشکیل شده است، کاملاً با یک روسری شطرنجی سبز-آبی تکمیل می شود.
• اگر لباس بیرونی را در سایه های خنثی دوست دارید، یک روسری روشن تک رنگ می تواند به انتخاب اصلی لباس شما تبدیل شود - قطعاً نگاه های تحسین آمیز زیادی را به خود جلب می کند.
با توجه به تنوع روسری و شال، قطعاً می توانید محصولی را بیابید که کاملاً با کت یا لباس شما مطابقت داشته باشد و در صورت لزوم روحیه شما را نیز منعکس کند. شما نباید فقط از یک گزینه گره زدن استفاده کنید - آزمایش کنید و به یاد داشته باشید که این یک اکسسوری منحصر به فرد است که ظاهر شما را در عرض چند ثانیه شیک و کامل می کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره