برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

زنان پینگ‌پنگ ایران قهرمانی در بازی‌های کشورهای اسلامی را تکرار می‌کنند؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
زنان پینگ‌پنگ ایران قهرمانی در بازی‌های کشورهای اسلامی را تکرار می‌کنند؟

ایسنا/ سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان تکرار قهرمانی در بازی‌های کشورهای اسلامی را سخت دانست و گفت: رقبای اصلی ما در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کنند و حتی ۶۰ تا ۱۰۰ پله در رنکینگ بهتر شده‌اند اما ما با توجه به شرایطی که داشتیم به هیچ مسابقه‌ای اعزام نشده‌ایم.

بازی‌های کشورهای اسلامی از ۱۷ مرداد ماه به میزبانی قونیه برگزار می‌شود. تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران متشکل از ندا شهسواری، شیما صفایی، مهشید اشتری و پریناز حاجیلو به این رویداد اعزام می‌شوند و در دو بخش تیمی و انفرادی به رقابت خواهند پرداخت.  

حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت آمادگی تیم ملی قبل از اعزام به بازی‌ها اشاره و بیان کرد: آخرین اردوی تیم ملی از دوم مرداد ماه آغاز شده و تا ۱۲ مرداد که زمان اعزام تیم به ترکیه است، ادامه دارد. شرایط آمادگی نسبتا خوب است، البته ۱۰۰ درصد راضی نیستم و هنوز به اوج آمادگی نرسیده‌ایم. فرصت زیادی هم نداریم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم. امیدوارم بازیکنان نزدیک مسابقات به اوج آمادگی برسند.  

او در مورد رقبای ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: در دور گذشته این بازی‌ها قهرمان شدیم اما امسال تعداد تیم‌ها زیاد شده است. ۱۳ تیم حضور دارند و ازبکستان، قزاقستان، اندونزی، مالزی، ترکیه و آذربایجان رقبای اصلی ما هستند که همیشه با آنها برد و باخت داشته‌ایم. این کشورها را رصد می‌کنم. آنها در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کنند و حتی ۶۰ تا ۱۰۰ پله در رنکینگ بهتر شده‌اند اما ما با توجه به شرایطی که داشتیم به هیچ مسابقه‌ای اعزام نشده‌ایم. تمام تلاش خود را می‌کنیم و امیدوارم مقام خود را حفظ یا یکی از سکوها را قطعی کنیم.

ایرانمنش در پاسخ به این سوال که با توجه به رقبا و تمریناتی که داشته‌ایم آیا شانس حفظ قهرمانی را داریم، بیان کرد: باید واقع بین باشیم و به همه رقبایمان احترام بگذاریم. آنها هم تمرین می‌کنند. شرایط مالی فدراسیون هم سخت است، اردوهای زیادی هم نداشتیم و شرایط ما سخت شده اما تلاش و دید ما برای کسب مقام اول است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar