برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

راز محرمانه حفظ زندگی های مشترک فاش شد

منبع
نمناک
بروزرسانی
 راز محرمانه حفظ زندگی های مشترک فاش شد

نمناک/ گاهی اوقات حفظ زندگی مشترک کار بسیار سختی است؛ اما وقتی که بدانید از زندگی چه می خواهید و چگونه باید آن را مدیریت کنید؛ رابطه تان زیباتر خواهد شد. در این مطلب راز محرمانه حفظ زندگی مشترک زوج های موفق را برایتان بیان خواهیم کرد.
بیشتر رابطه زناشویی داشته باشید
شاید برایتان بدیهی به نظر برسد؛ اما زوج های موفق رابطه زناشویی بسیار عالی دارند. اگر رابطه زناشویی خوبی با همسرتان ندارید، حتماً مشکل را پیدا کنید و حداقل یک بار در هفته این کار را انجام دهید.
از پیدا کردن راه حل برای مشکلات نترسید
بهترین راه برای حفظ یک رابطه و جلوگیری از جدایی این است که با همسر خود صحبت کنید. صحبت کردن در مورد مشکلات باعث می شود تا بفهمید مشکل تان آنقدرها هم بزرگ نیست که نتوانید از پس آن بر بیایید.
به حرف های یکدیگر گوش دهید
گاهی اوقات زوجین فکر می‌ کنند که فقط باید به یکدیگر توصیه و راه حل بدهند؛ در صورتی که شما باید یاد بگیرید تا برای داشتن ازدواجی موفق، اول به حرف ها و نیازهای هم گوش کنید.
هر روز توجه خود را نشان دهید
علاوه‌بر گفتن هر روزه دوستت دارم، می توانید با انجام کار های کوچک مثلاً کمک کردن در امور منزل، هدیه خریدن، قهوه ریختن برای طرف مقابل یا گفتن کلمات زیبا توجه تان را به هم نشان دهید.
رابطه خود را با کسی مقایسه نکنید
شاید گاهی اوقات رابطه زناشوییِ شما آنقدرها که می خواهید خوب به نظر نمی رسد؛ اما از طرفی هم مقایسه کردن آن با ظاهر زندگی دیگران یک کار غلط است و قطعاً وضعیت را بدتر می کند.
شما نمی توانید کسی را تغییر دهید
بسیاری از افراد به دنبال این هستند که همسر خود را تغییر دهند؛ اما باید یادآوری کنم که شما باید همسرتان را همانگونه که هست، بپذیرید و نقاط ضعف و قوت او را قبول کنید و به دنبال تغییر نباشید.
هفته ای یک بار بیرون بروید
گاهی اوقات شما باید برای خودتان زمان بگذارید و هفته ای یک بار کاملاً دو نفره ریلکس کنید و سرگرمی های مشترک داشته باشید تا بتوانید احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری پیدا کنید.
کاری را انجام دهید که هر دو لذت می برید
پیدا کردن یک سرگرمی مناسب به شما کمک می کند تا با یکدیگر صمیمی شده، به هم نزدیک شوید و احساس بهتری داشته باشید. سعی کنید در طول روز کار های متفاوتی انجام دهید و به ایجاد حال خوب بینِ هم کمک کنید.
فرقی ندارد چه کسی درست یا غلط می گوید
بعضی از افراد فقط می خواهند به همسر خود ثابت کنند که حق با آنهاست و آنها درست می‌ گویند؛ اما شما باید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشید و بدانید چیزی که مهم است، کنار هم بودن شماست.
یکدیگر را اولویت قرار دهید
اگر شما همسرتان را جدی نگیرید، متقابلا او هم شما را جدی نخواهد گرفت و قطعاً امید و انگیزه را در زندگی از دست می‌ دهید و شادی زیادی را تجربه نخواهید کرد؛ پس به یک دیگر فرصت دهید و خوب بشناسید.
از شبکه های اجتماعی درست استفاده کنید
خیلی از افراد فقط می خواهند که در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشند و به دیگران نشان دهند که شاد هستند؛ اما شما به جای انجام این کار باید سعی کنید که در دنیای واقعی باشید و روی رابطه تان با همسر خود تمرکز کنید.
به یکدیگر اطمینان خاطر دهید
بسیار مهم است که مشکلات تان را با همسرتان در میان بگذارید و برای حل آن ها زمان بگذارید. با همسرتان در مورد مشکلی که دارید صحبت کنید، به دنبال راه حل باشید و به هم اطمیمنانِ خاطر بدهید.
یاد بگیرید که ببخشید
گاهی اوقات بخشش خیلی سخت می‌ شود؛ اما می‌ تواند بزرگترین موهبتی باشد که در یک رابطه آن را انجام می دهید. بخشش کاری است که می توان یاد گرفت و قطعا سلامت رابطه تان را تضمین می کند.
انتظارِ بهترین بودن را نداشته باشید
همه ما می خواهیم که همسرمان بهترین باشد و هیچ گاه اشتباه نکند. زمانی هم که اشتباه می کند با رفتارمان به او حس گناه می دهیم. در صورتی که نباید انتظار داشته باشیم او همیشه بهترین ها را انجام دهد، زیرا هیچ کس عالی و کامل نیست.
شکایت خود را درست بیان کنید
در حقیقت شکوه و شکایت کردن در مورد موضوعات مختلف کار راحتی است؛ اما صحبت کردن در مورد آن و پیدا کردن راه حل شاید آنقدرها هم که فکر می کنید؛ راحت نباشد. خیلی از افراد فقط شکایت می کنند اما هیچ گاه فکر نمی کنند که این کارشان حس بدی در همسرشان ایجاد می کند.
زمانی که همسرتان عصبانی است، سکوت نکنید
خیلی از افراد وقتی که همسرشان مضطرب یا عصبانی است، سکوت می‌ کنند. در صورتی که شما باید او را درک کنید، احساساتش را بفهمید، با هم صحبت کنید، به حرف هایش گوش دهید و بی تفاوت نباشید؛ البته همه اینها باید بدون اینکه او را قضاوت کنید؛ انجام شود و پیش برود.
کاری را انجام دهید که به نفع هر دویتان است
شما باید راهکار های مختلف را امتحان کنید و ببینید که کدام یک عملی می شود. اگر همه کار ها را انجام دادید اما جواب نگرفته اید، باید به دنبال تغییر باشید و ببینید که کدام کار می ‌تواند به نفع هر دویِ شما باشد.
تسلیم نشوید
همان طور که پیش از این نیز گفته شد؛ داشتن رابطه زناشوییِ موفق همیشه کار راحتی نیست؛ اما وقتی مشکلات به شما غلبه می کند، باید یاد بگیرید که تسلیم نشوید و به جای فرار، شروع به حل مسئله کنید.
از یک مشاور کاربلد کمک بگیرید
شاید فکر کنید که کمک گرفتن از یک مشاور متخصص و کاربلد کار سختی است و شما نیازی ندارید؛ اما این می تواند بهترین راه حل برای تان باشد و رابطه تان را از جدایی نجات دهد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره