برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

3 ماسک زیبایی با استفاده از آسپیرین

منبع
خراسان
بروزرسانی
3 ماسک زیبایی با استفاده از آسپیرین

خراسان/ بیشتر ما می دانیم که استفاده از آسپیرین مانع حمله های قلبی می شود و احتمال ابتلا به سرطان رحم را کاهش می دهد. این داروی شناخته شده فواید بسیاری در زمینه زیبایی پوست و مو دارد. در مطلب زیر شما را با خاصیت آسپیرین برای کمک به داشتن ظاهری زیباتر آشنا می کنیم.

ماسک آسپیرین و عسل برای آکنه پوست

کسانی که پوست حساسی دارند این ماسک را هر ۱۵ روز یک بار و کسانی که پوست چرب دارند از این ماسک می‌توانند دو بار در هفته استفاده کنند. این ماسک در درمان پوست‌ مستعد آکنه بسیار موثر است و به از بین بردن جوش‌های سر‌سیاه کمک می‌کند.

مواد لازم 2 یا 3 عدد قرص آسپیرین یک تا ۲ قاشق غذاخوری آب معدنی یک قاشق غذاخوری عسل روش آماده‌سازی و استفاده ابتدا قرص‌های آسپیرین را خرد و آب را به آن اضافه کنید؛ این مخلوط را خوب ترکیب کنید تا خمیری شود. در صورت نیاز می‌توانید آب بیشتری اضافه کنید تا خمیر یک دستی آماده شود. سپس عسل را به این ترکیب اضافه و آن را خوب مخلوط کنید، قبل از استفاده از ماسک عسل و آسپیرین، صورت خود را خوب بشویید و مواد آرایشی را از پوست تان تمیز کنید. سپس ماسک را به تمام صورت به جز دور چشم ها بمالید و به صورت دایره‌ای روی پوست ماساژ و اجازه دهید به مدت ۶ تا ۷ دقیقه روی پوست تان باقی بماند و بعد با آب ولرم بشویید.

ماسک آسپیرین و لیمو برای برطرف کردن چین و چروک

مواد لازم ۳ عدد آسپیرین ۳ قاشق غذاخوری آب لیمو ترش روش آماده سازی و استفاده آسپیرین را داخل آب لیمو حل کنید و ترکیب خمیری شکلی از آن به وجود آورید. صورت خود را تمیز بشویید و این ترکیب را روی آن قرار و اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه بماند. بعد از ۱۰ دقیقه، صورت تان را با آب بشویید. ماسک لایه بردار با آسپیرین مواد لازم ۳ عدد آسپیرین ۳ قاشق غذاخوری آب گرم روش آماده سازی و استفاده آسپیرین ها را داخل آب حل کنید و محلول خمیری شکلی به دست آورید. آن را روی صورت تمیز خود بمالید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه روی پوست تان باقی بماند. سپس صورت تان را آبکشی کنید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره