برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دکوری‌هایی که نباید کنار تلویزیون بچینیم

منبع
نمناک
بروزرسانی
دکوری‌هایی که نباید کنار تلویزیون بچینیم

نمناک/ تلویزیون، یکی از اصلی‌ترین وسایل زندگی و به‌ نوعی نقطه ثقل منزل است، به همین دلیل دکوراسیون اطراف آن اهمیت زیادی دارد. وقتی شما اطراف تلویزیون را می‌چینید و دکوراسیون خود را پیاده‌سازی می‌کنید، همه توجه‌ها و حواس به سمت آن معطوف خواهد شد پس علاوه بر محل قرارگیری تلویزیون اطراف را نیز به‌ درستی تجزیه‌ و تحلیل نمایید تا دکوراسیون و چیدمان شما زیبایی خود را حفظ نماید. در ادامه این بخش دکوری های ممنوع کنار تلویزیون را به شما معرفی می کنیم.

در چیدمان و دکوراسیون اطراف تلویزیون استفاده از این وسایل ممنوع می باشد:

ساعت ایستاده و ساعت دیواری
بهتر است ساعت دیواری را بالای تلویزیون نصب نکنید و یا ساعت ایستاده را کنار تلویزیون قرار ندهید. اگر دوست دارید ساعت دیواری بر روی همان دیوار تلویزیون نصب شود، بهتر است با تلویزیون فاصله داشته باشد.

کناف شلوغ، نورپردازی رنگی و پوستر
کناف شلوغ، نورپردازی رنگی و پوستر های شلوغ برای دیوار تلویزیون پیشنهاد نمی شود، بهتر است از یک طرح شیک متناسب با سبک خانه استفاده نمایید.

ویترین و آباژور کوتاه
بدترین وسیله در کنار تلویزیون ویترین و آباژور است. اگر خواهان استفاده از آباژور در کنار تلویزیون هستید، از آباژور بلند ولی کمی کوتاه تر از تلویزیون استفاده کنید اما اطراف تلویزیون را با گل و گیاه فراوان شلوغ نکنید.

گل و گیاه زیاد
می‌توانید اطراف تلویزیون را با گیاهان تزئین کنید. گیاهان هم باعث تقویت روحیه و زیبایی محیط می‌شوند و هم انرژی‌های الکتریکی را متعادل می‌کنند. بهتر است یک گل قد بلند که کمی کوتاه تر از تلویزیون است، در کنار آن قرار دهید.

 

تابلوهای سنگین و تیره
 

تبلیغ
کنترل تلویزیون Blest 2022
۳۵۰,۰۰۰ تومان
خرید
 
تابلوهای سنگین و تیره اصلا مناسب دیوار تلویزیون نیست، بهتر است از تابلوهای دکوراتیو با زمینه روشن و ساده استفاده نمایید.

شلف شلوغ
شلف‌ یا قفسه چوبی یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد دکوری زیبا در کنار تلویزیون است. گل‌های پتوس، کتاب‌ها و مجلات، مجسمه‌های هنری را در این قفسه ها جای دهید اما بهتر است اطراف تلویزیون را با این شلف ها خیلی شلوغ نکنید و تعادل را رعایت کنید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره