برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نشانه‌ای که خبر از عدم سلامت جسمی زنان می‌دهد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نشانه‌ای که خبر از عدم سلامت جسمی زنان می‌دهد

ايرنا/ دردهاي ساده مانند سردردهاي ساده هم اگر هر روز اتفاق بيافتند نگران‌کننده خواهند بود که نبايد بي‌تفاوت باشيم. اگر دردي در بدن ما رخ مي‌دهد و تکرار مي‌شود و ريشه‌ي پزشکي ندارد بايد در سبک زندگي خود تغيير رويه دهيم. در ادامه به بررسي مهم‌ترين نشانه‌اي که اگر در هر زني به طور مکرر اتفاق بيافتد بايد نگران سلامتي او باشيم، مي‌پردازد. آن نشانه چيزي نيست جز حالت تهوع.

تنها شما هستيد که مي‌توانيد با شناسايي علائم جان خود را نجات دهيد
بر اساس آخرين گزارشات مرکز کنترل و پيشگيري بيماري، از هر ۵ زن يکي به علت ايست قلبي در آمريکا جان مي‌بازد. شايد اين شايعه را شنيده باشيد که مشکلات قلبي در مردان بيشتر از زنان رخ مي‌دهد. در واقع طبق آمار مرکز کنترل و پيشگيري از بيماري اين آمار معکوس است و اين عارضه در زنان بيشتر از مردان رخ مي‌دهد. اغلب زناني که به اين علت فوت کردند در ابتدا علائمي براي پيشگيري با درمان داشتند که مي‌توانستند نجات پيدا کنند؛ اما به دليل بي‌توجهي به سلامت خود متاسفانه جان باختند. در واقع اگر مرتب احساس حالت تهوع، دل درد، سوء حاضمه يا استفراغ داريد بايد نگران سلامتي خود باشيد.

درد در ناحيه‌ي شکم را جدي بگيريد
 پزشکان عقيده دارند که درد در ناحيه‌ي شکم، ممکن است خبر از بيماري‌هاي قلبي دهد. درست است که درد در ناحيه‌ي قفسه‌ي سينه نيز نگران‌کننده است؛ اما در اغلب زنان مشکلات قلبي خود را با درد در ناحيه‌ي شکم نشان مي‌دهند. نسبت به اين موضوع بايد حساسيت لازم را داشته و به پزشک خود مراجعه کنيد تا آزمايشات مربوطه را انجام و از سلامت جسمي خود مطمئن شويد. از علائم مشکلات قلبي در زنان مي‌توان به کم آوردن نفس، مشکلات خواب، خستگي و کمبود انرژي نيز اشاره کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره