نماد آخرین خبر

نسخه‌ی آبلیمویی برای افزایش رشد مو

منبع
نمناک
بروزرسانی
نسخه‌ی آبلیمویی برای افزایش رشد مو

نمناک/ رشد سريع موها مطمئنا يک شبه رخ نمي دهد بلکه ممکن است ماه ها طول بکشد تا آن ها 2.5سانتي متر رشد کنند. مسلما اين امر بسيار نااميد کننده است اما گاهي اوقات اگر نياز مو برآورده شود مي تواند در رشد آن نيز موثر واقع شود. بنابراين لازم است با برخي از اين درمان هاي طبيعي مانند آبليمو و آب نارگيل موهايتان را تقويت کنيد.

3 روش استفاده از ليمو براي تقويت و رشد موي سر
روش اول:
مواد لازم بدين منظور شما به:
 يک قاشق غذاخوري آب ليمو

 يک قاشق غذاخوري آب نارگيل نياز داريد.
کافي است اين دو مواد را با يکديگر مخلوط کرده و سپس اين ترکيب را به پوست سر خود اعمال کرده و کمي ماساژ دهيد. به مدت 15-20 دقيقه صبر کرده و در نهايت موهاي خود را با يک شامپوي ملايم شستشو دهيد.

روش دوم:
دستور بعدي که مي توانيد استفاده کنيد :
 دو قاشق غذاخوري روغن زيتون
 يک قاشق غذاخوري روغن کرچک
 4-5 قطره روغن گياهي ليمو است.

کافي است همه مواد را در يک کاسه با يکديگر مخلوط کنيد، مخلوط را کمي گرم کنيد تا ولرم شوند و سپس ان را به پوست سر خود اعمال کرده و چند دقيقه به خوبي موها و پوست سر تان را ماساژ دهيد. پس از اتمام ماساژ به مدت 20 دقيقه صبر کرده و در نهايت با يک شامپوي ملايم شستشو دهيد. هفته اي 1-2 بار اين روش درماني را انجام دهيد تا بهترين نتيجه حاصل شود. 

روش سوم:

شما همچنين مي توانيد از:
 آب يک عدد ليمو
 1-2 قاشق غذاخوري آب استفاده کنيد.

کافي است پس از ترکيب اين دو با يکديگر، با استفاده از يک تکه پنبه اين مخلوط را به پوست سر خود بماليد و به خوبي ماساژ دهيد. فقط توجه داشته باشيد بيش از 10 دقيقه اين مخلوط در موهايتان نماند. پس ازآن موهايتان را به خوبي شستشو دهيد. 

 زين پس و پس از استفاده از چنين ترکيب هايي خواهيد دانست ليمو چگونه مي تواند به رشد موهايتان کمک کند.

توجه : اين مطلب از منابع خارجي ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رساني و آموزشي دارد . از اينرو توصيه پزشکي تخصصي تلقي نمي شوند و نبايد آنها را جايگزين مراجعه به پزشک جهت تشخيص و درمان دانست .


 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره