logo
جذاب ترین ها
سلامت

این خوراکی را هرگز با سیب‌زمینی سرخ‌شده نخورید

منبع
همشهري آنلاين
بروزرسانی
این خوراکی را هرگز با سیب‌زمینی سرخ‌شده نخورید

همشهري آنلاين/ مهم‌ترين ماده اصلي موجود در سيب‌زميني نشاسته است که معمولاً ۹ تا ۲۵ درصد آن را تشکيل مي‌دهد. با اين حال طبق تحقيقات پزشکان بهتر است که سيب‌زميني سرخ‌کرده کمتر مصرف کنيد و آن را با گوجه مصرف نکنيد.
 اسپوتنيک به نقل از پورتال چيني Sohu نوشت: سيب‌زميني سرشار از نشاسته و پروتئين است که باعث بهبود هضم غذا مي‌شود. اين ماده نشاسته‌اي از خانواده گل شبدر همچنين در جلوگيري از فشار خون بالا کمک مي‌کند زيرا حاوي پتاسيم است و به دفع سموم از بدن کمک مي‌کند.
خوردن سيب‌زميني به دليل وجود فيبر بسيار براي خانم‌ها مفيد است چراکه به حفظ زيبايي و جواني کمک مي‌کند. با وجود اين و با خواص مفيد آن، سيب‌زميني سرخ‌شده هرگز نبايد با گوجه‌فرنگي ترکيب شود. اين امر مي‌تواند جذب مواد مغذي را براي بدن دشوارتر کند و همچنين ناراحتي‌هاي گوارشي را تحريک کند.

پيش از اين، متخصص غدد النا گوبکينا متخصص تغذيه در روسيه گفت که بدون آسيب رساندن به سلامتي، شما مي‌توانيد ۲۰۰-۳۰۰ گرم سيب‌زميني دو بار در هفته بخوريد. دکتر الکساندر مياسنيکوف توصيه نمي‌کند پوست سيب‌زميني را بگيريد، زيرا حاوي مواد مغذي است.
مهم‌ترين ماده اصلي موجود در سيب‌زميني نشاسته است که معمولاً ۹ تا ۲۵ درصد آن را تشکيل مي‌دهد. با اين حال طبق تحقيقات پزشکان بهتر است که سيب‌زميني سرخ‌کرده کمتر مصرف کنيد، و آن را با گوجه مصرف نکنيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره