برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بهترین رستوران سنتی در قزوین، خرید آنلاین غذا

منبع
بازار
بروزرسانی
بهترین رستوران سنتی در قزوین، خرید آنلاین غذا

بازار/اغلب ما خوردن غذاهای ایرانی را به دیگر غذاها ترجیح می‌دهیم و حتی در طول سفر نیز به دنبال رستوران‌های ایرانی می‌گردیم. فضای برخی رستوران‌ها با دکوراسیون خاص و سنتی موجب می‌شود تا از خوردن غذاهای ایرانی لذت بیشتری ببریم. در شهر قزوین نیز انواع رستوران‌های سنتی به ارائه غذاهای ایرانی می‌پردازند. این رستوران‌ها غذاهای با کیفیتی را سرو می‌کنند و برای راحتی مشتریان امکان سفارش غذا در قزوین به صورت آنلاین را نیز فراهم کرده‌اند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی بهترین رستوران های سنتی قزوین بپردازیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

بهترین رستوران های سنتی قزوین
شما به کدام یک از غذاهای ایرانی علاقه‌مند هستید و ترجیح می‌دهید غذای خود را در کجا میل کنید؟ اگر در شهر قزوین زندگی می‌کنید و یا به عنوان مهمان در این شهر اقامت دارید، می‌توانید برای خوردن غذا به آدرس رستوران‌های این شهر مراجعه کنید و یا غذای خود را به صورت آنلاین سفارش داده و در محل اقامت خود نوش جان کنید. در هر صورت آشنایی با رستوران‌های این شهر برای شما مفید خواهد بود.

رستوران عتیق قزوین

در سفر به شهر قزوین حتما از غذاهای رستوران عتیق نیز میل کنید تا از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. در منو رستوران عتیق قزوین انواع غذاهای ایرانی، چلو کباب و خوراک به همراه سالاد و نوشیدنی ارائه شده است که شما می‌توانید به صورت مراجعه حضوری و یا خرید آنلاین این غذاها را سفارش دهید. دکوراسیون رستوران عتیق با وجود عناصر قدیمی حالت سنتی و زیبایی دارد که موجب می‌شود تا از غذا خوردن در آنجا لذت ببرید.

آدرس: شهر قزوین، چهارراه پادگان، نبش داروخانه دکتر دستجردی، رستوران عتیق

رستوران نمونه قزوین
 
یکی از بهترین رستوران‌های این شهر به انتخاب کاربران، رستوران نمونه قزوین در خیابان فردوسی است که منو کاملی از غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. همچنین در این رستوران می‌توانید غذاهای فرنگی مانند خوراک شنیسل ماهی و استیک را نیز میل کنید. رستوران نمونه وعده ناهار را از ساعت 12تا 15:45 سرو کرده و برای وعده شام از ساعت 19:30 تا 21:30 فعالیت دارد. اغلب کاربران از کیفیت کلیه غذاهای رستوران نمونه به ویژه چلو کباب‌ها رضایت کامل داشته‌اند.
آدرس: شهر قزوین، فردوسی شمالی، مرکز خرید نارون، رستوران نمونه

رستوران سنتی شهرزاد
در منو رستوران سنتی شهرزاد قزوین می‌توانید انواع غذاهای ایرانی مانند مرغ، ماهی، چلو کباب، باقالی پلو با گوشت و غیره را سفارش دهید. غذاهای این رستوران طعم فوق‌العاده داشته که موجب شهرت آن شده است. برخی کاربران عنوان کرده‌اند که پس از یک بار چشیدن طعم غذاهای این رستوران به مشتری ثابت آن تبدیل شده‌اند. رستوران شهرزاد در کلیه روزهای هفته از ساعت 11:30 تا 23:59 فعالبت دارد. شما می‌‌توانید غذای خود را به صورت آنلاین از منو رستوران شهرزاد سفارش دهید.
آدرس: شهر قزوین، دهخدا، بلوار میرعماد، خیابان فلسطین، جنب سازمان تبلیغات اسلامی، رستوران سنتی شهرزاد

رستوران چاق کباب قزوین
اگر در شهر قزوین به دنبال بهترین غذاهای ایرانی در فضایی سنتی و جذاب بودید، به رستوران چاق کباب مراجعه کنید. این رستوران غذاهای خود را در ظروف مسی و زیبا سرو می‌کند و همواره سعی در ارائه بهترین خدمات برای مشتریان خود دارد. این رستوران ابتدا با نام قجریه فعالیت داشت و در طول چند سال گذشته، نام خود را به چاق کباب تغییر داده است. شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، خوراک و چلو کباب را در این رستوران سفارش دهید.
آدرس: شهر قزوین، سه راه خیام، جنب بانک مسکن، رستوران چاق کباب

رستوران کته خورشید قزوین

در شهر قزوین رستوران کته خورشید با دو شعبه مشغول فعالیت بوده و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی را سرو می‌کند. با رفتن به یکی از شعبه‌های این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، خوراک، چلو کباب و سالاد را در ظرف‌های سنتی و زیبا میل کنید. این رستوران با ارائه بهترین غذاها موفق شده است تا رضایت مشتریان را جلب کرده و امتیاز بالایی را به دست آورد. کته خورشید در تمامی روزهای هفته از ساعت 11 تا 23:14 فعالیت دارد. همچنین این رستوران امکان سفارش آنلاین غذا را فراهم کرده است.
آدرس شعبه پونک: پونک، خیابان مصیب مرادی، روبروی پارک آینده سازان، کته کبابی خورشید
آدرس شعبه محله دانشگاه: قزوین، بلوار شهید بابایی، بین پورمطبوع و سلیمانی

سفارش آنلاین غذا در قزوین
گاهی اوقات هوس خوردن یک غذای خوشمزه ایرانی را دارید، اما به دلیل شرایط آب‌و‌هوایی خاص مانند گرمای بیش از حد هوا و یا خستگی پس از یک روز کاری، حوصله خروج از منزل را نخواهید داشت. در این موقع سفارش آنلاین غذا بهترین انتخاب ممکن است. اگر در شهر قزوین سکونت دارید، می‌توانید از سرویس سفارش غذا در قزوین استفاده کنید. برای این کار به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کرده و رستوران مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس از منو غذاها، هر آنچه را که میل دارید سفارش داده و درب منزل در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره