برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عادت عجیب دختر نوجوان پس از کشتن پشه ها!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
عادت عجیب دختر نوجوان پس از کشتن پشه ها!

باشگاه خبرنگاران/ همه ما با اين حشرات مزاحم و موذي آشنا هستيم؛ پشه ها. حشراتي که علاوه بر گرما، مهمان هميشگي ما در فصل تابستان به شمار مي‌روند. هر کسي با توجه به امکاناتي که در اختيار دارد تلاش مي‌کند تا از شر اين حشرات مزاحم در تابستان خلاص شود.

شايد در مورد عادت برخي افراد در جمع آوري تمبر يا سکه‌هاي قديمي شنيده و خوانده باشيد. اما با شنيدن مطلبي که عادت عجيب يک دختر نوجوان را پس از کشتن پشه‌ها بازگو مي‌کند شايد کمي متعجب شويد.

عادت عجيب دختر نوجوان پس از کشتن پشه ها!

اين دختر ۱۲ ساله عادت دارد تا پس از کشتن پشه ها، اين حشرات را جمع آوري کند. او که هويتش اعلام نشده دو تصوير از کلکسيون پشه‌هايي را که تاکنون جمع آوري کرده در صفحه توئيترش منتشر کرد. در حالي که در تصوير اول تنها يک پشه ديده مي‌شود، اما در تصوير دوم تعداد زيادي پشه با درج شماره در بالاي آن ديده مي‌شود.

عادت عجيب دختر نوجوان پس از کشتن پشه ها!

اين تصاوير پس از انتشار در توئيتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبديل به تصاويري داغ شد. اين تصاوير تاکنون ۱۶۰۰۰ بار بازنشر شده و بيش از ۱۱۵۰۰۰ لايک دريافت کرده است. انتشار اين تصاوير با واکنش طنز کاربران نيز همراه بود. يکي از کاربران در کامنتي نوشت:  « کلکسيون پشه هاي مرده الان، کلکسيون اجساد فردا.» کاربر ديگر  نوشت: «عادت جمع آوري پشه‌هاي کشته شده، نمي تواند عادتي نرمال باشد.»

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar