logo
جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

پدر خلاقی که در حیاط خانه ترن هوایی ساخت!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ بحرانکرونا و عواقب آن مثل قرنطينه و در خانه ماندن باعث شده است که بسياري از افراد جهان دچار بي‌حوصلگي و افسردگي شوند. در اين بين افرادي هستند که در اين ايام بيکار ننشسته‌اند و سعي مي‌کنند که کوشا و فعال باشند. اين افراد با ايجاد سرگرمي و نشاط در محيط خانه سعي کردند که بر اين روزهاي سخت غلبه کنند. عده‌اي بازي‌هاي جديد اختراع کردند و با خانواده خود در منزل اين بازي‌ها را انجام مي‌دهند. در اين بين خلاقيت يک پدر باعث حيرت همگان شد.
 
يک پدر خلاق هر روز از فرزند خود مي‌شنيد که مي‌خواهد به شهربازي برود و سوار ترن‌هوايي شود، ولي به خاطر شرايط بيماري کرونا و قرنطينه، اين پدر نمي‌توانست فرزند خود را به شهربازي ببرد. همين امر باعث شد که خلاقيت اين مرد شکوفا شود و فکري به ذهنش خطور کند. اين مرد تصميم گرفت حالا که نمي‌تواند به شهربازي برود، شهربازي را به خانه خود بياورد!

او همانطور که در انباري خانه خود دنبال وسيله‌اي مي‌گشت، با چند قرقره و يک جعبه مواجه شد. در همين لحظه بود که فکر ساختن ترن‌هوايي در خانه به سرش زد. او با استفاده از وسايلي که در خانه داشت و تهيه وسايل مورد نظر ديگر از بيرون منزل توانست يک ترن‌هوايي خانگي بسازد. پسر وي گفت: پدر من بهترين پدر دنيا است. او همواره براي شادي و آرامش من تلاش مي‌کند. من اين ترن‌هوايي را با ارزشمندترين وسايل دنيا عوض نمي‌کنم. پدر من لايق دريافت جايزه بهترين پدر سال است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره