logo
جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

سقوط مرگبار اپراتور بالن از ارتفاع ۱۰ متری!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ ويدئويي که به تازگي منتشر شده است لحظه سقوط مرگبار يک اپراتور بالن در چين را به تصوير مي‌کشد. اين مرد ۴۹ ساله که بر اثر وزش شديد باد در وضعيتي خطرناک از بالن آويزان بود پس از سقوط به زمين جان سپرد.

اين حادثه ساعت ۱۱.۳۰ دقيقه صبح روز دوشنبه ۳۰ نوامبر و در پارک محلي تِنگچونگ در شهربائوشان در استان يونان واقع در جنوب غربي چين رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌هاي محلي، قرباني در حال تنظيم هواي گرم بالن بود که بر اثر وزش باد ناگهاني، بالن به هوا بلند شد.

ويدئويي که توسط شاهدان عيني و با تلفن همراه تهيه شده است لحظه سقوط مربگار اين اپراتور بالن را نشان مي‌دهد. در ابتداي ويدئو او در حالي که تلاش مي‌کند از طناب آويزان از بالن بالا برود ناگهان به سمت پايين سُر مي‌خورد. لحظاتي بعد ناگهان قسمتي از طناب پاره شده و اين مرد به پايين سقوط مي‌کند. در اين ويدئو صداي فردي که در حال فيلمبرداري است شنيده مي‌شود که با سقوط قرباني به پايين فرياد مي‌کشد. در انتهاي ويدئو جسد قرباني پس از فرود مرگبار در قسمتي از محوطه پارک ديده مي‌شود. مسئولان پارک وقوع اين حادثه و مرگ اين اپراتور بالن در محل حادثه را تاييد کردند. پس از وقوع اين حادثه اين پارک بسته شد و تحقيقات در اين باره ادامه دارد.

گفتني است؛ اين نخستين بار نيست که چنين حادثه مرگباري در چين رخ مي‌دهد. چندي پيش نيز يکي از کارگران بالن گرم بر اثر بلندشدن ناگهاني بالن به هوا و در ادامه سقوط به زمين جانش را از دست داده بود. اين حادثه در تاريخ ۲ اکتبر در اردوگاه پرواز با بان هواي گرم در ژوژئو واقع در جنوب چين رخ داد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره