برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

4گوشه دنیا/ پدر مهربانی که برای نجات کودک خود شیر گیاهی تولید کرد!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
4گوشه دنیا/ پدر مهربانی که برای نجات کودک خود شیر گیاهی تولید کرد!

باشگاه خبرنگاران/ يک مرد استراليايي پس از آنکه موفق به يافتن شير گياهي براي کودک شيرخوار خود نشد، از گياهان شير توليد کرد و آن را به عنوان جايگزين غذا‌هاي حيواني قرار داد.

«سيسلاي بردي» مرد ۳۴ ساله استراليايي که پيشتر ورزشکار بوده است، فرمول غذايي ارگانيک- گياهخوار و فاقد محصولات حيواني را ايجاد کرد که اولين شيرخشک معتبر در جهان است.

او گفت که قادر به يافتن هيچ نوع فرمولاسيون ويژه شير گياهي براي نوزادان وجود نداشت و او اين کار را براي پسر ۱۱ ماهه خود انجام داد.

اين پدر مهربان افزود: ما فکر مي‌کرديم که يافتن شير گياهي گزينه ساده‌اي است، اما اين طور نبود. ما همه جا را جستجو کرديم حتي در اينترنت، اما نتيجه‌اي نداشت. پس از يک تحقيق دقيق تصميم گرفتم يک فرمول ارگانيک و گياهي توليد کنم.

او موفق به توليد شير خشک گياهي ساخته شده از نشاسته برنج ارگانيک، پروتئين برنج و روغن نارگيل شده است و توليد آن در مقياس بزرگتر و فروش آن به والديني که مي‌خواهند فرزندان خود را از شير گياهي تغذيه کنند، آغاز کرد.

سيلاسي از مقامات بهداشتي استراليا براي توليد شير مطابق با استاندارد‌هاي غذايي در استراليا و نيوزيلند تأييديه دريافت کرد واز والدين خواست تا نوزادان خود را با شير گياهي، که حاوي تمام ارزش‌هاي غذايي مورد نياز کودک است، تغذيه کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar