برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چطوری توجه آدم های هرماه را به خودمان جلب کنیم؟

منبع
بروزرسانی
چطوری توجه آدم های هرماه را به خودمان جلب کنیم؟

طلا/ چطوري توجه آدم هاي هر ماه را به خودمان جلب کنيم؟
 
آدم هاي متولد هر ماه داراي خصوصيات و ويژگي هاي خاصي هستند که باعث مي شود با هر آدمي نمي توانند وارد ارتباط شوند در نتيجه شما مي توانيد با شناختن آدم هاي متولد هر ماه و نقاط جلب توجه آن ها مي توانيد آن ها را عاشق خودتان کنيد.

فرورديني ها: جذب متولدين فروردين ماه کار سختي نيست آن ها از عاشق آدم هايي با اعتماد بنفس بالا و خلاق هستند. پس براي جلب توجه يک آدم متولد فروردين اول به خودتان باور اشته باشيد و بعد دائما جلوي چشم هايشان باشيد زيرا خيلي دير علائم چراغ سبز شما را متوجه مي شوند!

ارديبهشتي ها: اين افرا عاشق آدم هاي يک رنگ و راحت هستند پس تلاش کنيد خود واقعي تان باشيد تا آن ها نيز بتوانند راحت و صميمي باشند . اين افراد از اصالت خوششان مي آيد و سريع جذب آدم هاي اصيل مي شوند و از آدم هاي دو رو فرار مي کنند. افرادي که قضاوت برايشان مهم نيست براي ارديبهشتي ها خيلي جذاب هستند.

خردادي: براي جذب اين افراد از نظر احساسي به آرامي پيش برويد و نشان دهيد مي خواهيد کم کم با آن ها آشنا شويد صبر کليد رابطه با يک فرد هخردادي استو بگذاريد خوشان تصميم بگيرند که رابطه شان را با شما آغاز کنند آن ها مي خواهند آزادي عمل داشته باشند.

تير ماهي: اين افراد جذب کساني مي شوند که با آن ها ساعت ها صحبت مي کنند و درباره مسائلي صحبت مي کنند که با کمتر کسي درباره اش حرف زده اند. با او از تجربياتتان صحبت کنيد و حرف هاي او را با دقت گوش کنيد و به او نشان دهيد برايتان فرد بسيار مهمي است.

مردادي: اين افراد عاشق آدم هاي پايه و خوش گذران مي شوند  و از انفعال و بي حالي فراري هستند. آن ها افرادي را دوست دارند که مانند آن ها به زندگي عشق مي ورزند.

شهريوري ها: آن ها از آدم هاي قوي خوششان مي آيد زيرا خوشان نيز در هر شرايطي بر روي زندگي شان تسلط دارند و بعد از هر شکست از جاي شان بلند مي شوند. براي جلب توجه يک آدم شهريوري از درون و بيرون با اعتماد بنفس بالايي باشيد.

مهرماهي: اين افراد جذب کساني مي شوند که بتوانند به راحتي درباره احساساتشان صحبت کنند آدم هاي با درک و شعور بالا بسيار براي اين افراد جذاب هستند پس تلاش کنيد بدون قضاوت به خوبي به احساسات يک مهر ماهي گوش کنيد.

آباني ها: براي جلب توجه يک آباني بايد درباره هر موضوعي که مطرح است شور و اشتياق از خودتان نشان دهيد يک فرد آباني از افراد خسته کننده و حوصله سر بر بدش مي آيد و به دنبال آدم هايي با منبع انرژي هستند.

آذري ها: آدر ماهي ها را بخندانيد و بدانيد جذب شما شده اند آدم هاي خشک و رسمي براي آن ها جذابيت ندارند آن ها جذب افرادي مي شوند که منبع شادي و استقلال هستند و مدل آن ها زندگي مي کنند.

دي ماهي ها: جلب توجه يک دي ماهي کار بسيار سختي است و آن ها به دنبال آدم هاي واقعي و روابط واقعي هستند. بايد به ان ها نشان دهيد که براي تان مهم هستند و صداقت و اعتماد را کليد جذب اين آدم ها بدانيد.

بهمن ماهي ها: بهمن ماهي ها نياز دارند که طرفشان را بشناسند و قدم به قدم پيش بروند پس براي جلب توجه يک بهمن ماهي آرام پيش برويد و به ان ها فرصت شناخت بدهيد.

اسفند ماهي ها: براي افراد اين ماه مکالمه هاي جذاب و عميق و طولاني را در نظر بگيريد درک کردن يک اسفند ماهي کلي جذب آن ها است سعي کنيد آن ها را بفهميد و به فکر فرو ببريد

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره