logo

رویت شیء پرنده ناشناس در آسمان آمریکا!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ تاکنون گزارش‌هاي مختلفي از رويت يوفو يا همان «شيء پرنده ناشناس»، در سراسر جهان منتشر شده است، اما کسي منشاء دقيق آن‌ها را نمي‌داند. در حالي که به گمان برخي اين اشياء پرنده تکنولوژي پيشرفته برخي کشور‌هاي جهان هستند، اما برخي ماهيت آن‌ها را فرازميني و متعلق به موجودات فضايي مي‌دانند.

اما به تازگي ويدئويي که يک شهروند آمريکايي با استناد به آن مدعي است که اشياء پرنده ناشناس در مقابل خانه اش در پرواز بودند خبرساز شده است. «ويليام فئونتس»، اهل فلوريداي آمريکا مدعي است که دوربين مدار بسته خانه اش پرواز دو شي درخشان دايره شکل را در ساعت ۳ نيمه شب ثبت کرده است. او مي‌گويد با وجود اينکه بار‌ها اين ويدئو را ديده، اما نتوانسته توضيحي براي اين دو شي درخشان پيدا کند.

فئونتس در گفتگو با Fox ۳۵ گفت: «من شايد حدود ۱۰۰ بار اين ويدئو را ديده ام، از آن اسکرين شات تهيه کرده ام، اما نمي‌دانم آن‌ها چه بودند؟ پهپاد، پرنده، خفاش؟ هر چيزي به ذهن من خطور مي‌کند، اما در پايان نمي‌توانم توضيحي برا آن پيدا کنم.»

تجربه فئونتس تنها تجربه مشاهده اشياء پرنده نوراني به شمار نمي‌رود. بنا به اعلام مرکز ملي گزارشات يوفو، دست کم ۲۴۵ مورد جديد رويت يوفو‌ها تا ۳۰ مارس امسال ثبت شده است. اين در حالي است که دولت آمريکا در تاريخ در ۱ ژوئن تعدادي از گزارشات محرمانه در مورد يوفو‌ها را از حالت محرمانه خارج و منتشر کرده  بود.


به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar