برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

بازداشت مزاحمی که ۹۰۰۰ بار با اورژانس تماس گرفته بود!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
بازداشت مزاحمی که ۹۰۰۰ بار با اورژانس تماس گرفته بود!

باشگاه خبرنگاران/ به نقل از رونامه ساندي، يک مرد اسپانيايي که عملا مشکلي نداشت، اما از سال ۲۰۱۹ تقريبا ۹۰۰۰ بار با پليس و اورژانس تماس گرفته و مزاحم شده بود، دستگير شد. پليس اسپانيا پس از رديابي تماس‌هاي آزار دهنده اين مرد توانست او را بازداشت کند.

رسانه‌هاي محلي گزارش دادند که اين مرد ۴۹ ساله از «اويدو» در شمال غربي اسپانيا هفته گذشته پس از شکايت از سوي سرويس ۰۹۱ که کليه تماس‌هاي تلفني را با پليس ملي اين کشور دريافت مي‌کند، دستگير شد.

تحقيقات نشان داد که او بيش از دو سال است که فقط با هدف توبيخ و توهين به کارگران درخواست ارتباط از طريق خطوط اضطراري داشته است. بازرسان سرويس ۰۹۱ اظهار داشتند که اين مرد اصلاً در شرايط اضطراري نبوده است و در واقع تماس‌هاي او حکم مزاحمت و ايجاد اختلال در روند خدمات رساني را داشته است.

گزارش شده است که در اين مدت ۳۷۷۸ تماس با خط ۰۹۱ و ۴۹۵۷ تماس اضطراري ديگر ۱۱۲ از شماره تلفن او برقرار شده است. طبق گزارشات اسپانيايي، اپراتور‌ها بار‌ها از تماس گيرنده درخواست کرده‌اند که خطوط اضطراري را که براي افرادي که به کمک فوري نياز دارند، اشغال نکند، اما مرد اين خواسته‌ها را ناديده گرفته و اکنون با اتهام نافرماني جدي روبرو است. بر اساس قوانين کشور اسپانيا مجازات اين فرد مي‌تواند از سه ماه تا يک سال به حبس باشد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar