برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
دیدنی-خواندنی

قصاب برلین، قاتل زنجیره‌ای عجیب جنگ جهانی اول!

منبع
تابناک با تو
بروزرسانی
قصاب برلین، قاتل زنجیره‌ای عجیب جنگ جهانی اول!

تابناک با تو/ بازخواني پرونده‌هاي جنايي هميشه جذابيت توام با ترسي را در انسان به وجود مي‌آورند. در اين گزارش قصد داريم تا به پرونده قصاب برلين، کارل گروسمن بپردازيم.
اسم کامل او "کارل فردريچ ويلهلم گروسمن" بود. او در سال ۱۸۶۳ ميلادي از پدر و مادري ناشناس متولد و در يتيمخانه بزرگ شد. بعد از نوجواني شغل‌هاي بسياري را تجربه کرد و در نهايت به شغل قصابي روي آورد.
کارل شخصيتي درونگرا و ساديسمي داشت. وقتي جنگ جهاني اول به راه افتاد و گوشت گران شد و مردم نتوانستند گوشت بخرند، افکار شيطاني به سراغ کارل آمد تا گوشتي ارزان و در دسترس را تهيه کند.
کارل گروسمن ابتدا به کشتن زنان روسپي روي آورد؛ زنهايي که همه عمرش را با آنها سپري مي‌کرد اولين گزينه جناياتش به شمار مي‌رفتند.‌
به اين شکل، کارل سفر آدم کشي‌اش را آغاز کرد. او دختران و زنان را يکي پس از ديگري به خانه‌هاي فساد مي‌کشاند و بعد از شراب نوشيدن سر آنها را مي‌بريد و گوشتشان را تکه تکه مي کرد و صبح روز بعد در بازار برلين به فروش مي‌رساند و ادعا مي‌کرد گوشت خوک است.
گاهي گوشت آدمها به سوسيس تبديل مي‌شدند و در ايستگاه قطار نزديک خانه او به شکل ساندويچ فروش مي‌رسيدند.

او هيچوقت از وسايل قربانيانش دزدي نکرد، او باقي‌مانده جسد قربانيان را با نامه‌اي روي آن دور مي‌انداخت، محتواي نامه اين بود: من آدم بيچاره‌اي هستم، اما درون من يک آدم‌کش مخوف وجود دارد، او از داخل من بيرون آمد، دارم زد و الان در خيابانهاي برلين با خوشحالي قدم ميزند و بعد از کشتن آدمها دوباره برمي‌گردد

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره