برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

انتقام جویی داماد با شلیک گلوله به دوستش

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
انتقام جویی داماد با شلیک گلوله به دوستش

باشگاه خبرنگاران/ يک داماد اهل لوئيزياناي آمريکا با شليک گلوله دوستش را مجروح کرد. اين اتفاق پس از آن رخ داد که «داوين خوزه جونز» ۳۰ ساله اهل آلکساندريا متوجه شد که قبل از ازدواج همسرش با وي، عروس با دوست او  در ارتباط بوده است. خوزه براي انتقام جويي، زنش (عروس جوان) را در جلو خودرو و دوست خود را نيز در عقب سوار کرده و به سمت جاده بين ايالتي  ۱۰ حرکت کرد.

پس از وقوع درگيري لفظي ميان داماد با عروس جوان و دوستش، آن‌ها قصد فرار از داخل خودرو را داشتند که خوزه با اسلحه پاي دوستش را هدف گرفت. اين اتفاق در ساعت ۱۰:۳۰ دقيقه شب رخ داد.

بنا به گفته پليس يکي از گلوله‌هاي سرگردان پس از برخورد به شيشه جلوي خودرو به دست يک راننده ديگر نيز برخورد کرد. در لحظه وقوع حادثه دو فرزند ۱۴ و ۱۶ ساله اين راننده نيز در داخل خودرو حضور داشتند. هر دو مجروح اين حادثه با کمک آمبولانس هوايي به بيمارستان نيواورلينز منتقل و حال آن‌ها مساعد اعلام شده است. اورژانس زميني نيز پس از حضور در محل حادثه به عروس جوان که حين فرار زخمي شده بود کمک رساني کردند.

خوزه که در محل حادثه دستگير شده با اتهامات از جمله استفاده غيرقانوني از اسلحه و ارتکاب اقدامات خطرناک و تلاش براي انجام قتل درجه دو مواجه است و به زودي محاکمه خواهد شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره