برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

حمله مار به زن هندی حین انجام خرافه مذهبی

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
حمله مار به زن هندی حین انجام خرافه مذهبی

باشگاه خبرنگاران/ گزش ناگهاني مار جان يک زن محلي در هند را گرفت. «رونيا دِوي»، با انداختن اين مار سمي به دور گردن خود در حال انجام تشريفات مذهبي بود که ناگهان مورد حمله اين خزنده قرار گرفت. بنا به گزارش رسانه‌هاي محلي علت آنکه اين زن مار را به دور گردن خود انداخته بود اين بود که به باور وي مار پيام آور خداي هندو است. قرباني براي شرکت در اين مراسم مذهبي که به مراسم خداي شيوا يا ارباب مار‌ها شناخته مي‌شود خانه خود را ترک و در محل برپايي مراسم حضور يافته بود.

او در شروع مراسم، مار را برداشت و به گردن خود انداخت. در حالي که مراسم ادامه داشت اين خزنده چند بار به قرباني حمله کرد، اما وي و زنان حضار به علت غرق شدن در خواندن دعاي مذهبي متوجه اين اتفاق نشدند. به گزارش زي نيوز ناگهان اين زن روي زمين سقوط کرد و بيهوش شد.

اما در ادامه روستائيان به جاي انتقال اين زن به بيمارستان با يک رمال محلي تماس گرفتند و از او براي زنده کردن قرباني کمک خواستند. با اين حال اين مرد نتوانست قرباني را زنده کند و مرگ وي را اعلام کرد. برخي از شاهدان عيني در گفتگو با رسانه‌هاي محلي خرافات عميق مذهبي را علت مرگ قرباني دانستند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره