برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اثرات دردناک بویی مرموز و ناخوشایند بر سلامتی خانواده انگلیسی!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
اثرات دردناک بویی مرموز و ناخوشایند بر سلامتی خانواده انگلیسی!

باشگاه خبرنگاران/ سوزی استرینگر با خانواده اش در نیوکاسل زندگی می‌کنند، این خانواده در سال ۲۰۱۶ به این محله نقل مکان کردند و از آن زمان تاکنون درگیر مشکل عجیبی شده اند. در مجاورت آپارتمان این خانواده سطل آشغالی وجود دارد که بوی تعفن آن تمام محله را برداشته و موجب آزار و اذیت این خانواده شده است.

استرینگر، مادر دو فرزند است و بوی تعفن را با بوی گوشت پوسیده و منقضی شده مقایسه کرد. این زن اوایل سال گذشته سعی کرد خانه را بفروشد تا از این بوی بد فرار کند، اما شوهرش به دلیل تأثیر همه گیری کرونا شغلش را از دست داد. او در این باره گفت: "در یک روز عادی، بوی کمی به مشام می‌رسد، اما در روز‌هایی که هوا سرد است و باد می‌وزد، ما از شدت بو دچار سر درد و سرگیجه می‌شویم. این بو شبیه به بوی مدفوع، گوشت خراب شده و زباله‌های عفونی است. هر از نیز گاهی بوی خاصی به ما می‌رسد، بوی تند شیمیایی که پشت گلو را می‌سوزاند و از شدت سوزش از چشم ما اشک می‌آید. "

سطل زباله

او گفت که با بدتر شدن بو خانواده سردرد، سرفه، خونریزی بینی و حالت تهوع پیدا کردند. پزشکان منطقه علائم آسم و مشکلات روحی را نیز درباره این خانواده گزارش و معلمان نیز مشکل تمرکز حواس فرزندان این خانواده را عنوان کردند. این خانواده برای حل شدن مشکل بوی بد زباله مجاور منزل شان به دادگاه شکایت کردند. استرینگر مجبور شد سیستم تصفیه هوا ۲۰۰۰ پوندی (۲۵۰۰ دلار) مانند سیستم مورد استفاده در کاخ سفید را در خانه اش نصب کند تا این مشکل رفع شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar