برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

لحظه ریزش ساختمان چند طبقه در هند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک فروریختن یک ساختمان چند طبقه در بنگلور هند را به تصویر می‌کشد. زیرسازی ضعیف در کنار بارندگی‌های شدید موجب ریزش ساختمان شد. این اتفاق روز چهارشنبه در ماهالاکشمی رخ داد.

بنا به گزارش مسئولان محلی بارندگی شدید سه شنبه شب در این منطقه موجب ریزش این ساختمان ۴ طبقه شد. این چهارمین حادثه فروریختن ساختمان در طی دو هفته گذشته در بنگلور به شمار می‌رود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی در لحظه ریزش ساختمان خوشبختانه هیچ یک از ساکنان در داخل آن حضور نداشتند. مسئولان محلی با پیش بینی احتمال ریزش ساختمان ساکنان آن را تخلیه و به مکانی امن منتقل کرده بودند. همچنین مواد غذایی و وسایل مورد نیاز در اختیار ساکنان ساختمان قرار گرفت.

بنا به این گزارش این ساختمان یکی از ۲۶ ساختمانی بود که توسط مسئولان محلی شناسایی و در لیست ساختمان‌های پرخطر قرار گرفته بود. پس از اعلام هشدار به ساکنان ساختمان، دو خانواده این ساختمان را ترک، اما شش خانواده همچنان به زندگی در آن ادامه دادند. آن‌ها مبلغی در حود ۱ تا ۱.۵ میلیون روپیه از مالک ساختمان برای تخلیه درخواست کردند. سرانجام سه شنبه شب و پس از شروع بارندگی شدید این شش خانواده نیز به یک مدرسه محلی منتقل و اسکان داده شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar