برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دیدنی-خواندنی

«ساعت شیطانی»؛ مینی‌سریالی پیچیده، ترسناک و روان‌شناسی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«ساعت شیطانی»؛ مینی‌سریالی پیچیده، ترسناک و روان‌شناسی

آخرین خبر/ آماده باشید که قرار است غافلگیر شوید، آن‌هم با سریالی که سبک تازه‌ای را در روایت و پیرنگ داستانی برای مینی‌سریال‌ها ابداع کرده. سریالی که یک پیشنهاد جذاب برای طرفداران آثار پیچیده و خاص است. شاید در نگاه اول براساس اسم و پوستر سریال فکر کنید با اثری در ژانر وحشت مواجهید؛ اما خبر خوب این‌که باید اجزای این سریال، مثل داستان چندلایه، شخصیت‌پردازی‌های ممتاز، گره‌افکنی خارق‌العاده، بازی‌های چشم‌نواز، طراحی صحنه تماشایی و مفاهیم عمیقش را جدی بگیرید چون با یک سریال معمولی طرف نیستید. با ما باشید در معرفی «ساعت شیطانی»، مینی‌سریالی 6 قسمتی از سرویس استریم آمازون. سریالی داستان لوسی است، زن جوانی که مددکار اجتماعی است، به‌کارش تعهد زیادی دارد، سرشار از شور زندگی است، اما پسرش ایزاک هیچ احساسی مثل غم یا شادی را تجربه نمی‌کند. ایزاک مدام به‌ اطراف نگاه می‌کند و انگار با افرادی که نیستند صحبت می‌کند. مادر لوسی در جوانی اقدام به خودکشی کرده و حالا شیزوفرنی دارد. لوسی هم هرشب سر ساعت 3:33 که به ساعت شیطان هم معروف است از خواب بیدار می‌شود. کم‌کم لوسی درگیر یک پرونده قتل می‌شود. یک قاتل زنجیره‌ای پشت ماجراست که وقتی پلیس مخفیگاهش را پیدا می‌کند می‌فهمد او دنبال لوسی است. چند ماجرای عجیب باهم تلاقی پیدا می‌کنند و در این بین لوسی تصاویر عجیبی را می‌بیند که نمی‌داند دژاوو هستند، یا پژواکی از یک زندگی دیگر یا خاطره‌ای از آینده‌ای که رخ نداده.... (تماشای سریال با زیرنویس فارسی)
چرا ببینیم؟
1- سریال بین چند ژانر جذاب معمایی، روان‌شناسی، وحشت و جنایی شناور است. ژانرهایی محبوبی که به‌زیبایی با هم ترکیب شده‌اند.
2- سریال داستان جذاب و گیرایی دارد که بعد از اپیزود اول موتورش روشن می‌شود و مخاطب را جذب می‌کند. اما بیشتر از همه شاید نگاه خاصی که سریال به مفهوم زندگی و سرنوشت دارد باعث می‌شود مخاطب احساس کند با اثر متفاوتی طرف است که پشت ساختش ایده‌های حساب‌شده‌ای وجود دارد.
3- هرچند وحشت سریال از جنس اسلشر و حتی در بیشتر دقایق ماورایی هم نیست اما همان ترس روان‌شناسانه و عمیقش حسابی مخاطب را می‌ترساند. ترسی که با بازی زیبای بازیگران، موزیک متن و طراحی صحنه تماشایی سریال به مخاطب القاء می‌شود یک ترس ملموس و زیرپوستی است که انگار هر لحظه قرار است برای ما هم اتفاق بیفتد برای همین موفق و نفس‌گیر است. (برای تماشا کلیک کنید)
4- بازی‌های سریال فراتر از عالی هستند. این اثر یک بازیگر کودک به نام بنجامین چیورز دارد که نقش ایزاک پسر لوسی را بازی می‌کند. بازیگری که با نگاه‌هایش به دوربین مخاطب را میخکوب می‌کند. جسیکا رین، پیتر کاپالدی و دیگر بازیگران هم اجراهای بی‌نقص و باورپذیری دارند که باعث می‌شود مخاطب با آنان همراه و همدل باشد.
5- داستان در لندن می‌گذرد، اما خبری از دود، ترافیک، ساختمان‌های بلند و... نیست، ما یک لندن مرموز و مخوف می‌بینیم که در قاب‌هایی حساب شده، کلیت ترس و رازهای سریال را به مخاطب منتقل می‌کند.
6- مضامین سریال درباره زندگی، تناسخ، سرنوشت، مسئولیت اجتماعی و... بسیار جذاب و تامل‌برانگیز هستند. همین مضامین جدی باعث شده سریال لحنی خاص داشته باشد که برخی از مخاطبان کم‌حوصله را پس می‌زند.
7- «ساعت شیطانی» یک مینی‌سریال سرراست و 6 قسمتی است که برای تماشایش نیاز به وقت زیادی ندارید. تایم پرت و لکنت در داستان ندارد، سراغ خرده داستان متفرقه نمی‌رود و روی حرف اصلی و ایده محوری‌اش زوم می‌کند برای همین تماشایش بدون آن‌که بخواهد منتظر فصل بعدی باشید لذت خاصی دارد.
>>> برای تماشای سریال کلیک کنید

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar