برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

موزه‌ها و اماکن گردشگری قزوین در سالروز شهادت امام علی(ع) تعطیل است

منبع
برنا
بروزرسانی
موزه‌ها و اماکن گردشگری قزوین در سالروز شهادت امام علی(ع) تعطیل است

برنا/ مدیرکل میراث ‌فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع‌ دستی استان قزوین از تعطیلی موزه‌ها، بناهای تاریخی، اماکن و واحدهای گردشگری تحت پوشش این اداره‌کل در روز سیزدهم فروردین همزمان با روز طبیعت و سالروز  شهادت حضرت علی(ع) خبر داد.

علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث ‌فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع‌ دستی استان قزوین ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه مبارک رمضان با اعلام این خبر اظهار کرد: به حرمت فرا رسیدن ۲۱ ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) در روز سیزدهم فروردین مجموعه دولتخانه صفوی و موزه های مستقر در این مجموعه، قلعه الموت و سایر بناها و جاذبه های گردشگری تحت پوشش این اداره کل و مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه و منطقه نمونه گردشگری باراجین تعطیل است.   
مدیرکل میراث ‌فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع‌ دستی استان قزوین در خصوص ساعت کاری موزه و بناهای تاریخی در شب‌های قدر افزود: موزه‌ها و بناهای تاریخی تحت پوشش اداره کل در شب های قدر تا ساعت ۱۷ فعالیت دارند و در روزهای پس از شب های قدر از ساعت ۱۰ صبح میزبان گردشگران خواهند بود.
وی تصریح کرد: همچنین در این روز به غیر از مجتمع های خدماتی رفاهی واقع در محورهای اصلی، سایر واحدهای پذیرایی بین راهی و سفره خانه ها تعطیل بوده و خدماتی ارائه نخواهند کرد.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today